Zobacz pełną wersję : Jaki system,jaki aparat.
Witam wszystkich. Jestem tu nowy, jak i laik aparatów cyfrowych. Z lustrzankami miałem do czynienia, ale analogowymi. Przymierzam się do nabycia aparatu cyfrowego. Jako amatorsko wybór padł na Nikon-a D -5100, który wkrótce ukarze się w sprzedaży,lub Pentax-a Kr. Zdaję sobie sprawę, że trudno porównywać do czegoś,czego jeszcze nie ma na rynku,ale na portalu Optyczne pl. jest ranking aparatów, gdzie są dane obydwu aparatów. Prosiłbym o opinie znawców tematu,a nie miłośników marek aparatów.
Sapphiron
08-04-2011, 21:14
Hmmm... jeśli moje fusy i umaczana w krwi dziewicy noga koguta mówią prawdę to... Najlepszy będzie dla Ciebie Sony...
Sorry ale nie powiedziałeś do czego będziesz używał aparatu, jakie masz fundusze, jak zamierzasz się rozwijać w najbliższym czasie itp...
Tu nawet Szanowni Moderatorzy nie są wróżkami...
Hmmm... jeśli moje fusy i umaczana w krwi dziewicy noga koguta mówią prawdę to... Najlepszy będzie dla Ciebie Sony...
Sorry ale nie powiedziałeś do czego będziesz używał aparatu, jakie masz fundusze, jak zamierzasz się rozwijać w najbliższym czasie itp...
Tu nawet Szanowni Moderatorzy nie są wróżkami...
Jak na wstępie napisałem interesuje mnie tylko jeden z tych dwóch aparatów.Zaznaczam, że żaden inny system,ani inny model aparatu.Jestem laikiem,ale myślę że to podobna klasa.
Tu nawet Szanowni Moderatorzy nie są wróżkami...Ale tylko dlatego, że wszyscy moderatorzy są facetami. Możemy najwyżej być czarodziejami albo szamanami :mrgreen:
W temacie - z pentaxów to najwyżej k-5, ale generalnie polecam wejść w nikona lub canona. Ważne ile masz na to kasy, jakie obiektywy byś podpinał, co fotografujesz. itd.
Czyżbym zawile pisał,że nawet ;moderator" mnie nie rozumie? Jest Pentax K-R i niedługo będzie na polskim rynku Nikon D5100.Kupię tylko, powtarzam tylko!!! jeden z tych dwóch.Żadne inne marki,ani modele mnie nie interesują!!!!!!
Ciekawie nam się wątek zaczyna ... Oby się tylko szybko nie skończył :lol: