Zobacz pełną wersję : D5k, czy warto wymieniać?
Tematów o D5k i d90 jest masa.
Jednak moj wątek raczej ma charakter indywidualny, poniekad znam zalety obu tych modeli, jednak nie moge podjac decyzji.
Mam d5k, jestem zadowolony, jestem amatorem ok. jednak troche ogranicza zabawe z sabinka 600 (czasy jakie moge ustawic). oraz jak troche pobawilem sie d90 albo d80 to strasznie zaluje, ze d5k jest mniejszy. mam obiektyw 18-200 i jak przypialem go do d90 to komfort trzymania jest rewelacyjny.
Tak naprawdę tego mi głownie brakuje w d5k, d90 ma jeszcze ten gorny wyswietlacz, ktory z tego co wyczytalem jest niezly.
Zastanawiam sie czy taka wymiana to nie beda wyrzucone pieniadze.. czy nie lepiej jeszcze pomeczyc sie z pol roku albo rok i bic sie o d7000, nie wiem co robic.
do tego dochodzi sprawa obiektywow.. af-s to droga zabawa, mam 18-200, bede kupowal lada momemnt 35.
D90 rekompensuje tutaj te koszta , tanszymi obiektywami, gdzie moglbym miec 70-300 , itp za duzo mniejsze pieniadze, jako ze jestem amatorem chyba wazniejsze dla mnie jest roznorodnosc szkla, zebym mogl zobaczyc co lubie fotografowac, albo zeby fotografoawac wszystko.. drogie szklo = wydatki, a naleze do grona studentow.
I tak to mam nadzieje ze ktos mi pomoze rozwiac te watpliwosci..
Dziekuje i czekam na odpowiedzi
Mam ten sam dylemat,już wcześniej zamieściłem temat to poczytaj sobie,może łatwiej będzie podjąć decyzję
http://www.forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=175663
PBmarkII
28-03-2011, 19:49
18-200 to zakres który powinien spokojnie ci powiedziec jaki zakres potrzebujesz ! 35 z tego co wiem to posiada silniczek :) a jesli sadzisz ze te 2 rzeczy które wymieniłeś ograniczaja cie tak ze wydaje ci sie ze bez nich nie da sie pracowac z body to zmieniaj :)
no wlasnie, teraz to tylko czy mi sie wydaje, czy mnie ograniczaja? 18-200 mam, 35 kupie,
teraz czy obiektywy ida w af-s i ich cena bedzie spadac, czy lepiej brac te ktore sa af .
:)