Zobacz pełną wersję : Idę na koncert
No właśnie i co ze sprzętem? Ostatnio byłem i miałem aparat w ręku i nic poza tym, wszystko ok. Teraz zapraszam znajomych i bierzemy trochę więcej - tzn. mały plecak w którym jest trochę szpargałów potrzebnych(lampa, baterie i kilka lenzów). Pytam, bo często jest tak, że ochroniarze mają zawsze jakieś fochy co do sprzętu.
Ostatnio miałem problem z czapką na głowie(nie widzieli mojej twarzy w kamerach) i zwrócono mi uwagę.
Nie mam doświadczenia, ale jak znam życie to zawsze się do czegoś mozna do..czepic.
Tak więc zapytowywowuję - czego unikać? co nie brać? jak się zachować?
Koncert raczej większy i za granicą
Rafał_Sz
14-03-2011, 14:00
Zależy od imprezy. W regulaminie organizatora masz przeważnie wszystko napisane czarno na białym, a ochrona przeważnie tego się trzyma.
aaaa nie napisałem, że wypady raczej z ostatniej chwili i z przyjaciółmi. Tak więc wiadomo, że idziemy na wesoło. Kto wtedy ma czas na czytanie ragulaminu? No napewno nie ja i moi koledzy.
Dlatego zapytuję jako laik
Macie jakieś doświadczenia?
Świetne podejście nie powiem. Regulamin możecie przeczytać zanim się zrobicie na wesoło.
Doświadczenia są takie, że jak ochrona stwierdzi, że złamałeś regulamin, to Cię nie wpuści. Być może będzie jakiś depozyt na sprzęt, być może nie. Jak będziesz się rzucał, to wezwą policję i wieczór zamiast na koncercie, spędzisz w komisariacie.
Nie trzeba czytac regulaminow zeby wiedziec o zakazie fotografowania podczas koncertow, to juz stalo sie norma, chyba ze to bardziej wystep jakiejs grupy podczas darmowej masowej imprezy. Rok temu na koncert A-HA w Oslo wszedlem z D200+70-200 bez problemow, w tym roku na pożegnalnym koncercie bylo juz "macanko" na bramkach, ludzie ze sprzetem fotograficznym byli odsylani z kwitkiem, nie bylo depozytow wiec na parkingach w samochodach niezla kolekcja aparatow i szkiel.
Prawde powiedziawszy nie mam nic do tego zakazu, rozumiem artystow i organizatorow.