Zobacz pełną wersję : Akwarystyka - szukam speca
Witek "Wisz"
08-03-2011, 01:41
Witam
Pytanko - czy ktoś na forum zajmuje się akwarystyką? Chodzi mi konkretnie o biotop Malawi. Bardzo chętnie przyjmę rady i wskazówki, ponieważ jestem zielony w temacie, a chciałbym się zająć hodowlą tych ciekawych pielęgnic.
Zagadaj do Tomajka, powinien coś wiedzieć.
Witek "Wisz"
08-03-2011, 02:00
Dzięki za podpowiedź:)
http://malawi.pl/index1p.html tutaj mozesz znalezc troche informacji na ten temat
dziekan77
08-03-2011, 09:51
kumpel, ktory siedzi obok mnie w pracy prowadzi takie akwarium.. jakbyś miał jakieś pytania to wal...
polecam http://forum.klub-malawi.pl/index.php
prywatnie również posiadam kilka Melanochromisów :)
moze i ja cos bede mogl pomoc ;)
Miałem malawi przez dwa lata:) Ogólnie nie polecam, ryby ładne i wytrzymałe, niestety agresywne, non stop się leją :)
Praktycznie wszystkie gatunki są silnie terytorialne i walczą o swoje. Dlatego akwarium powinno być duże, 120 cm długości to absolutne minimum, lepiej żeby to było 200cm :)
Nawet ciężko akwarium wyczyścić żeby nie zostać ugryzionym.
Witek "Wisz"
08-03-2011, 12:13
O kurcze, nie spodziewałem się takiego odzewu :mrgreen:
Bardzo dziękuję za odpowiedzi, stronki o Malawi już odwiedzałem:)
@jarek76 - dlatego chcę zacząć od łagodniejszych gatunków, Ps. saulosi, L. caeruleus, może jakiś Melanochromis... A baniak będzie 150cm.
baniak 150 na malawi jest za maly. wszystkie sa lagodne jak delikatnie przerybisz. instynkty terytorialne sa zachwiane i cieszysz sie kolorowymi rybkami...
no chyba ze chcesz sluchac kolegow ktorzy twierdza ze pyszczak gryzie...
Miałem malawi przez dwa lata:)
Ja tak z 5 lat miałem. :)
Ogólnie nie polecam, ryby ładne i wytrzymałe, niestety agresywne, non stop się leją :)
Praktycznie wszystkie gatunki są silnie terytorialne i walczą o swoje. Dlatego akwarium powinno być duże, 120 cm długości to absolutne minimum, lepiej żeby to było 200cm :)