Zobacz pełną wersję : Pomocy !!!!!!
speedway12
20-01-2007, 14:32
Witam, mam ogromną prośbę do życzliwych,
jestem początkującym amatorem,czy ktoś może doradzić na jakich czasach ( najlepiej)
robić fotki w mieszkaniu przy typowym domowym oświetleniu,
oraz w dzień przy normalnej niezbyt słonecznej pogodzie na zewnątrz,( chodzi o zwykłe okolicznościowe zdjęcia,
ewentualnie krajobrazy.
I jeszcze jedno, na stadionie sportowym lub hali .( dużo ruchu,np:speedway)
Posiadam D50,nikkora 55-80 oraz nikkora 55-200 i do tego SB-600
ewentualnie proszę o jakiś link gdzie takie sprawy mogą być opisane, jak na razie robiłem wszystko na ustawieniach auto,ale widzę że nie wszystko wychodzi, a już wcale jak pstrykam żużlowców w czsie zawodów na programie sportowym.
Proszę o rady,
pozdrawiam,speedway12
nie ma jednej recepty.
radze kupic jakas ksiazke (np szkole fotografowania NG, albo to samo tylko na DVD). Tam bedziesz mial wszystko wyjasnione- co do czasu, o wplywie przyslony na ekspozycje i glebie ostrosci, o czulosci iso... Zapoznasz sie z podstawowymi pojeciami i bedzie ok.
generalnie to obszerny temat, nie do opisania w kilku zdaniach...
Zbigniew
20-01-2007, 14:56
speedway12 (http://forum.nikon.org.pl/member.php?u=7750), wrzuć mi jakiś kontakt do siebie na priva, a dostaniesz mały prezent w postaci PDFa, który pomoże :)
krótki post jak zrobic zdjęcia w domu, na zewnątrz, z lampą, bez lampy, sport, sport w hali, z szerokim kątem, z teleobiektywem.
nawet jak ktos tu napisze taką książke, to tą wiedzę trzeba jeszcze sobie przyswoić i zastosować to w praktyce. Nie chcę cie martwić - ale na to trzeba kilku lat.
speedway12
20-01-2007, 16:33
mój adres
[email protected]
dzięki
Zbigniew gdybyś mógł wysłać mi też ten kurs na e-mail
[email protected] byłbym bardzo wdzięczny (z góry dziękuje) podobnie jak Speedway12 ja również zaczynam swoja przygode z fotografią i brak mi jeszcze doświadczenia szukałem darmowych kursów w necie ale nic ciekawego nie znalazłem :(
Zbigniew
20-01-2007, 17:04