PDA

Zobacz pełną wersję : jakiej firmy tusz do CISSA i wiele innych pytan



kasiasty_wojtek
24-02-2011, 22:15
Witam,na początku chciałbym nadmienić że szukajka mi nie działa -wina netu -google w ogóle się nie ładuje. Ale przejdźmy do tematu, kupiłem rok temu epsona r285 i używałem do czasu aż tusze mi się skończyły i nie miałem środków na zakup nowych ..Teraz od roku drukarka leży nieużywany z resztkami tuszy.. Co mam w tym wypadku zrobić przeczyścić jakimś specjalnym środkiem ??Jestem laikiem co do tuszy dlatego was proszę o pomoc. Poza tym jak już wspomniałem mam teraz trochę środków na zakup tuszy i systemu CISS .Który system i które tusze- z zamienników wybrać aby były porównywalne z tuszami epsona...Wiem że są tusze Lysona ale nie wiem czy są dobre,może jakieś inne. Proszę o wszelkie porady

Śli
02-03-2011, 21:45
ja kupiłem trigona i nie żałuję do wydruków kolorowych jest super na papierach epsona a po oprofilowaniu jest rewelacja

boeing
03-03-2011, 19:35
Tak jak już gdzieś pisałem - z tuszami Lyssona podobno różnie bywa (ale większość informacji na forach jest że są najlepsze)
U mnie w stosunku cena na jakość wygrały tusze z allegro od pm_sonet. Mam tusze Ink-mate i nie mogę narzekać. Raz myślałem że mi zaschły ale sprzedający sprowadził mnie na ziemię - dokładnie opisał co i jak zrobić i okazało się że zaschnięcia nie było (drukarka stała kilka dni przy kominie).
Z tego co czytałem to jak kolega wyżej pisze to trigon'y też są OK, ale osobiście ich nie sprawdziłem. Ja drukuję na papierze agfa - dużo tańsze od oryginałów epsona a jakość jest jak najbardziej OK.

pozdro

boeing
03-03-2011, 20:16
1) nie wiadomo czy tusz Ci zasechł (jak miałeś oryginalne kartridże to niekoniecznie)
2) jak zasechł to są środki chemiczne. Spokojnie na allegro znajdziesz. Jak nie dasz rady to mogę sprawdzić w mailach od kogo ja kupowałem i może nadal mają - niestety nie potwierdzę jakości bo środek do czyszczenia/moczenia głowicy mam na zaś ;)