PDA

Zobacz pełną wersję : Nikon czy canon odwieczne pytanie

Stoks486
14-02-2011, 09:05
Witam, jestem nowy na tym forum wiem, że było wiele takich tematów ale po przeczytaniu setek z nich nadal jestem niezdecydowany. Pytanie brzmi: Chciałbym kupić dobry aparat na wiele lat, tóry nie znudzi się po dwuch latach. Wiem, że w 90% będę robił zdjęcia portretowe głównie mojej córeczce oraz w pomieszczeniach. Pozostałe 10% to zdjęcia ala portretowe na dworze + czasami jakieś widoczki wakacyjne. Na chwilę obecną jestem zdecydowany na obiektyw stałkę 50/1.4 czy to nikona czy canona. Wiem, że powinien spełnić moje oczekiwania. Jednak zastanawiam się nad puszką do niego. Wybór jest pomiędzy NIKON D300s, Canon D60, w ostateczności zdroworozsądkowe podejście co do ceny canon 500D. Wiem, że to duża rozpiętość cenowa od 2-4 tys ale może pomożeciewybrać czy warto dołożyć i potem dokupić jakiś dobry zum, lampę statyw do dobrej klasy puszki czy coś taniego i wystarczy. Przyznaję że jestem amatorem w tym temacie ale bardzo chciałbym ciągle powiększać swoją wiedzę wiec chcę mieć sprzęt na długi czas, który dami takie możliwości.

yellow
14-02-2011, 09:20
Zadajac to pytanie na forum nikoniarzy nie uzyskasz z pewnoscia obiektywnej opini ;)

d90
14-02-2011, 09:21
pomysl o sony...

czarekk
14-02-2011, 09:43
do takich zastosowań wszystko jedno xo kupisz

Photoartbox
14-02-2011, 09:46
Pytanie brzmi: Chciałbym kupić dobry aparat na wiele lat, tóry nie znudzi się po dwuch latach.

Odpowiedz brzmi: nie ma takich aparatow. Jesli chcesz robic portrety, kup Canon 5d lub Fuji 5 albo nawet 3 (tylko uzywki) a do tego jakis 85mm.

popi
14-02-2011, 09:49
Do autora wątku: kup ostatni "Digital FOTO-VIDEO" a znajdziesz w nim artykuł "Canon czy Nikon Wojna systemów - poradnik kupującego".

Wprawdzie redaktor tylko liznął baaardzo rozległy temat, ale zawsze coś ;)

Pzdr, PP

Feadin
14-02-2011, 09:59