PDA

Zobacz pełną wersję : Monitor - jaki wybrac?

Kaasiaa
10-02-2011, 10:52
Witam!

Jestem dopiero początkującym użytkownikiem, więc mam nadzieję, że w dobrym miejscu umieszczam ten wątek. Jestem studentką, kierunku związanego z grafiką i muszę zakupić monitor. Zdecydowałam, że lepiej kupić już coś bardziej porządnego, niż zwykłe monitory. Chce zajmować się grafiką w przyszłości, więc zwracam się do Was z prośbą, a zarazem pytaniem - co warto zakupić?
Budżet: Ach, ciężko określić ale powiedźmy, że do 2450zł, choć wolałabym coś ok 2100zł.
Znalazłam już osobę, która posiada spektofotometr, więc monitor na pewno będzie skalibrowany w niedługim czasie po zakupie. Przeglądałam kilka for między innymi to, jak i inne strony i wybrałam kilka modeli : Eizo FlexScan S2243W, Eizo S2233WH, Eizo EV2333WH, NEC MultiSync P221W. Może ktoś napisać czym one się tak stricte różnią w użytkowaniu i który warto kupić?

Kyle
10-02-2011, 10:55
Mój głos na EIZO S2243W ;)

Czym się różnią? ... EIZO EV mniej dokładny i ma wąski gamut. S2233W niższa rozdzielczość. P221W raczej większy rozrzut jakościowy i krótsza gw. od EIZO ... i niższa rozdzielczość.

Kaasiaa
10-02-2011, 11:07
Domyślałam się, że taki będzie wybór... Tylko mam pytanie, bo wiadomo rozbieżność cenowa jest bardzo duża.
Nec jest 1000zł tańszy niż ten eizo, czy warto aż tyle więcej na to wydać, różnica jest aż tak widoczna?

Johanan
10-02-2011, 11:17
Kaasiuu, kto choć raz miał do czynienia z produktem EIZO serii CG, albo chociaż SX, to wie, że warto zapłacić żądaną cenę, szczególnie w Polsce, gdzie towar dystrybuuje Alstor.

Zresztą temat był już wałkowany po wielokroć.

Zwróć się bezpośrednio do Kol. Tom01 w tej sprawie, bo on może nawet Ci wybrać konkretny egzemplarz.

marcz
10-02-2011, 13:26
Polecam również zastanowić się nad monitorkiem NEC PA231W. Sam ostatnio miałem podobny dylemat, zdecydowałem się na wspomniany model i jestem zadowolony :)

perek83
10-03-2011, 01:17