PDA

Zobacz pełną wersję : Komp, monitor

Mich77
06-02-2011, 18:04
Witam,

o komputerach mam male pojecie, takze wole podpytac.
Glowny cel to uzywanie do obrobki itp na Lightroom 3 oraz PS 4.

Czy taki wystarczy?

Procesor: AMD Athlon II X4 645

System operacyjny: Windows 7 Home Premium 64 bit

Karta graficzna: ATI Radeon HD5550

Pamięć RAM: 4 GB

Pojemność dysku: 1000 GB

Monitor
Przekątna ekranu: 21,5 cala

Rozdzielczość: 1920 x 1080

Współczynnik kontrastu: 5000000 :1

Jasność ekranu: 250 cd/m2

Czas reakcji matrycy: 5

markB
06-02-2011, 18:19
Na temat komputera się nie wypowiem, bo nie znam się na Athlonach. Natomiast monitor wygląda mi na jakiś telewizyjny z super-wypaśnym kontrastem. Do fotografii takiego kontrastu nie potrzeba, w zupełności starczy ok. 1000 : 1.

Kyle
06-02-2011, 18:56
Na temat komputera się nie wypowiem, bo nie znam się na Athlonach. Natomiast monitor wygląda mi na jakiś telewizyjny z super-wypaśnym kontrastem. Do fotografii takiego kontrastu nie potrzeba, w zupełności starczy ok. 1000 : 1.... spokojnie ... nie ma monitora z kontrastem 5000000:1 na rynku :] (a te które mają taki banialuk napisany, mają zwykle ~800:1)

Greg77
06-02-2011, 18:57
komp wystarczy w zupelnosci, nad monitorem sie zastanow i lepiej kup cos ciekawszego.....pisz PM jak cos;)

markB
06-02-2011, 19:04
... spokojnie ... nie ma monitora z kontrastem 5000000:1 na rynku :] (a te które mają taki banialuk napisany, mają zwykle ~800:1)

Hmm, nie znam się na telewizorach, ale jeśli faktycznie jest tak jak piszesz, to tym bardziej kolega powinien się rozejrzeć za przyrządem, na którym prawdę piszą.

ku6i
06-02-2011, 21:21
Na dzień dobry można ze 100% pewnością powiedzieć, że monitor jest do ..., nic nie wiadomo o płycie głównej i zasilaczu, więc tak naprawdę nie wiadomo, czy ten komputer to porządna maszyna czy kupa bawdziewia.

nowart
06-02-2011, 21:44
Czy taki wystarczy?

wystarczy/nie wystarczy - niepotrzebne skreślić :)