Zobacz pełną wersję : Jakie są Waszym zdaniem najlepsze podręczniki do PS 5 i do Indesign 5
urbanned
27-01-2011, 17:39
Jak w temacie.
Nabyłem właśnie Photoshop cs5 w pakiecie z Indesign 5.
Potrzebuję teraz nabyć jakiś naprawdę dobry przewodnik zarówno dla jednego jak i dla drugiego programu.
de Fresz
27-01-2011, 17:48
Help + praktyczne ćwiczenia + trochę główkowania. Dobrych książek jest niewiele, zwłaszcza o Indyku, z większości nie da się nauczyć wiele sensownego. Weź do ręki jakiś magazyn, trochę zdjęć z netu i spróbuj sam poskładać jego strony. Do Szopa jest milion różnych tutków w sieci, wystarczy stawiać sobie zadania i próować je realizować na różne sposoby. Metody nauki może nienajłatwiejsze, ale za to najbardziej efektywne.
kelbytraining, lynda.com
Na wyciągnięcie ręki za parę groszy. IMO - to najlepsza metoda nauki softu od Adobe.
urbanned
28-01-2011, 00:04
Generalnie chodzi o to, że na PS pracuję już od około 2,5 roku - tyle, że na CS3.
Więc w przypadku CS5 nie chodzi więc o naukę ale raczej o podręcznik z wszystkimi możliwymi opcjami tego programu - na zasadzie porównania i dokładnego poznania różnic pomiędzy CS5 a CS3.
W przypadku Indesigna jakiś czas temu coś tam składałem z kolegą ale już nic nie pamiętam i tutaj przydałby mi się jakiś rzeczywisty kurs.
de Fresz
28-01-2011, 00:14
Generalnie chodzi o to, że na PS pracuję już od około 2,5 roku - tyle, że na CS3.
Więc w przypadku CS5 nie chodzi więc o naukę ale raczej o podręcznik z wszystkimi możliwymi opcjami tego programu - na zasadzie porównania i dokładnego poznania różnic pomiędzy CS5 a CS3.