Zobacz pełną wersję : D70s+ 18-70 piękne foty czy kicha oto pytanie
Jestem szcześliwym posiadaczem puszeczki D70s i szkiełka 18-70mm generalnie foty wychodzą dość dobre ale
jak czytam te wszystkie wątki na forum a czytam i przeglądam dość często co tam ludziska radzą a czego nie radzą
to potem przyglądam się tym moim zdjęciom to stwierdzam że albo jestem fotografem do D... albo moja pucha i to denko do butelek które na nią zakładam jest do D....czy jest ktoś w stanie mnie umocnić w moich stwierdzeniach czy faktycnie jestem fotografem do D........ przez wielkie D zaznaczam że foce od 6 lat a pierwsza moja pucha to była minolta dynax 5 z kitem minolty 28-55mm i tamronik 55-210mm i troche tych fotek narobiłem cóż o tym wszystkim myśleć jestem R.............y tym wszystkim i dodam że niektórzy co zarzucają fotki na te forum z nikona D70s i obiektywem 18-70mm to wydaje mi się że są to foty rasowane na maxa w PS albo w innych programikach bo moje za cholere choć bym nie wiem co robił to bez żadnej obróbki tak nie wyjdą ludzie ratunku chyba wpadam w depresje nikona mój kumpel ma zwykłego pstrykacza cyfrowego i jego foty jak na nie patrze to wydaję mi się że są o niebo lepsze a reszta kumpli też tam mają jakieś kompakty sony albo samsunga i te fotki także wydają mnie się lepsze co wy na to niech ktoś mnie utwierdzi albo rozwieje moje obawy bo juz nie mam cierpliwości i chyba sobie kupie na chipotekę jakiś wypasiony sprzęt za 100 k może wtedy będzie wszystko ok.
Pozdrawiam wszystkich w depresji nikona i tych zdrowych też :-))))
Pokaż jakieś nieudane foty.
d70s można tak poustawiać, że na pewno wyjdą lepsze zdjęcia niż te które robią twoi koledzy.
Mati_007
14-01-2007, 15:02