Zobacz pełną wersję : [ Architektura ] Miasto nocą
W tym dziale jestem laikiem ale zapraszam .
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img843.imageshack.us/img843/9585/dsc4115.jpg)
rafalg78
15-01-2011, 14:22
Prześwietliłeś podczas obróbki światła lamp. No i jest lekka perspektyw co niekorzystnie wpływa na zdjęcie. Kadr raczej przeciętny.
Na te lampy to chyba jakis szary filtr by sie przydal. Sprobuj bez nich nastepnych razem. Mozesz nawet nawprost tej kapliczki, jezeli slup latarni nie bedzie wchodzil za bardzo w kadr.
damciop03
19-01-2011, 17:54
Niestety prześwietlone jak przedmówcy już wytknęli.
Jak się nie ma czego czepić, to się trzeba prześwietlonych lampek, jakby to miało kolosalne znaczenie dla tego kadru.
Dla mnie kadr fajny, podoba się.
pastwisko
19-01-2011, 22:51
przepalone lampki nie mają nic do kadru, to raczej uwaga dotycząca ekspozycji/obróbki - zdjecie nie składa się tylko z kadru ;)
jfalatowicz
20-01-2011, 11:27
Ja bym jeszcze dodał, że troszkę w prawo horyzot leci...
a ja dodam, że dla mnie ok. + te smugi...latarnie można wymazać;)
Mi się podoba. Trochę dynamiki wprowadziły światła.
Prześwietliłeś podczas obróbki światła lamp. No i jest lekka perspektyw co niekorzystnie wpływa na zdjęcie. Kadr raczej przeciętny.
Lekka perspektyw zdecydowanie wpływa na zdjęcie :)
krokus66
27-01-2011, 21:34
Nie wchodzę w szczegóły. Mówię o kompozycji. Dawno, dawno temu fotograficy i malarze jak szukali błędu to odwracali obraz "do góry nogami." Ja proponuję zamknąć oczy, wyciszyć się i szybko je otworzyć. Wykonać to kilka razy. Pytanie: gdzie wzrok ucieka i jak dalej wędruje? Tutaj odpowiedź jest prosta. Silne światło lampy umieszczone w mocnym punkcie złotego podziału. Złoty podział z powodzeniem stosowali starożytni malarze. Oczywiście należy odważnie łamać zasady i wszelkie reguły i szukać własnych rozwiązań. Powiedzmy jednak szczerze, jest to trudna ścieżka a sukcesy osiągają tylko najlepsi.