PDA

Zobacz pełną wersję : Na co zwracać uwagę kupując używki?

Sculptoris
07-01-2011, 23:40
Witam!

Może pytanie głupie, ale nie mam doświadczenia, a kusi kupić jakąś używkę. Na co zwracać uwagę przy zakupie? Jedyne co mi przychodzi do głowy to palnik - im jaśniejszy, tym lepiej. Jak zażółcony bądź ze śladami przypalenia plastiku to lepiej szukać dalej, tak? Ewentualnie jeszcze gniazdo baterii - jeśli jakaś rdza tam wyłazi ewentualnie wygląda jakby coś się wylało - szukać innej. Jeśli lampa jest z fotocelą mogę jeszcze sprawdzić czy działa... w sumie więc doszukałem się już 3 elementów ;-P

Coś przeoczyłem? Chciałbym uniknąć sytuacji, w której kupię jakąś totalnie zajechaną.

nickt
08-01-2011, 00:22
Witam!

Może pytanie głupie, ale nie mam doświadczenia, a kusi kupić jakąś używkę...

Kurcze przepraszam, że może mało na temat, sam niestety nie mam doświadczenia w kupowaniu używanych lamp, ale .... na Twoje pytanie odpowiedź znam. Ja kupuję przeważnie soplicę, ostatnio gorzką żołądkową czystą de lux, krupnik vodka, albo żubrówkę czystą ...no i piwa wszelkiej maści...no może oprócz jakichś rotmistrzów itp :D

Ale przepraszam za offtopic, używki są silniejsze ode mnie

adolfik9501
08-01-2011, 00:34
Wszystko się zgadza, z tym że dalej nie ma pewności, nawet kupując pewniaka, że nie odmówi współpracy tydzień po kupnie. Podobnie będzie z nówką, z tym że tutaj mamy gwarancję i trochę mniejsze szanse na potencjalną awarię.

Jednak z lampami nie jest tak źle i w większości tak łatwo się nie poddają ;)

Fear
08-01-2011, 00:49
Dobra lampa jest jak Mariusz P i tanio skóry nie sprzeda.... Zobacz jak na allegro ludzie biją się o sb 26 czy 28 a to już na prawdę stare lampki i mogą być bardzo wysłużone. Zwróć po zakupie uwagę na to czy lampa błyska równo i czy trzyma barwę błysku. Jeśli nie to oddaj i szukaj innej taka moja amatorska rada

marszull
08-01-2011, 00:59
najwazniejszy jest palnik, przekalkuluj sobie na wstepie czy bedzie Ci sie oplacalo wymieniac palnik