Zobacz pełną wersję : problem od początku
hej jestem początkującym użytkownikiem D70s a właściwie to jeszcze nie zaczęłam bo nie wiem jaka karta do niego pasuje ......... help ........
CF(CompactFlash) ja osobiście polecam firmę "SanDisk", pozdrawiam;)
Oczywiście pod kolor, chyba że na ręce masz renans albo wylicytowałeś grę bez atu.
no fakt najlepiej czarna heheh
W instrukcji napisane, na forum, napewno po 1000-kroć, o googlach nie wspomne.
Compact Flash.
W instrukcji napisane, na forum, napewno po 1000-kroć, o googlach nie wspomne.
Compact Flash.
Choć swoją drogą - kupiłem ostatnio w sklepie okazyjnie Sandiska Compact Flash, który miał niższą cenę ze względu na rozerwane pudełko. Sprzedawca powiedział mi, że pudełko rozerwał jego kolega - bo chciał klientowi założyć kartę do D80 którego ów klient kupował :lol:
chyba za pomocą młotka chcieli tam wcisnąć tę kartę;)
bacanski
09-01-2007, 22:39
polak potrafi... wiecnie zdziwilbym sie jak by zaraz zrobili przejsciowke z sd na cf ;)
Brachson
09-01-2007, 22:44
a ja nie rozumiem jak można kupić aparat za 3000zł i nie wiedzieć jaka karta do niego pasuje....
zmieżdży Cię ta lustrzanka...
a ja nie rozumiem jak można kupić aparat za 3000zł i nie wiedzieć jaka karta do niego pasuje....
Bo niektórych interesuje fotografowanie a nie budowa i specyfikacja aparatu.
A żeby nie bylo offtopa - to może zamiast karty CF kupić jednak szybką SD i odpowiednią przejściówkę?
Za jakiś czas pewnie korpus zostanie wymieniony na nowy a o ile nie będzie to D200 to CFka juz nie będzie pasować
Brachson
09-01-2007, 23:48
Bo niektórych interesuje fotografowanie a nie budowa i specyfikacja aparatu.
toś teraz napisał...a beterie do komory wsadził??
To że chcesz TYLKO jeździć samochodem nie upoważnia Cię do wlewania soku pomidorowego do baku...
cyrusvirus
10-01-2007, 00:07
polak potrafi... wiecnie zdziwilbym sie jak by zaraz zrobili przejsciowke z sd na cf ;)
prosze bardzo http://sklep.benchmark.pl/pelny_5823.html :)