Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Łódki.....tak łódki:)
Dopiescilem jak umialem:D
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img809.imageshack.us/i/dsc6857.jpg/)
nie znam się, ale jak dla mnie ta chmura dziwnie wygląda, może sztucznie to troche przesadzone słowo, ale jedyne jakie mi przychodzi na myśl.
Ogólnie zdjęcie mi się podoba bardzo :)
borregaard
06-12-2010, 16:04
No i w porządeczku.Spoko kadr,ładne światełko ,kolor.
jacekz40
06-12-2010, 16:06
Po tytule myślałem, że na wodzie a tu wyciągnięte na brzeg ale i tak jest bardzo ładnie w kadrze :)
Sebastianito
06-12-2010, 16:16
Bardzo ladnie zrobione!
Quakerek
06-12-2010, 16:19
Bardzo fajnie poukładane w kadrze, podoba mi się zdjęcie.
Gdyby było bez łódek... Ach....
jak dla mnie jest to jedno z lepszych zdjęć, które ostatnio prezentowałeś. Baardzo na tak!
Ładnie skadrowane, kolory mocne, ale przyjemne, chociaż nie wiem czy nie za mocno dominuje czerwień. Fajna fotografia, podoba mi się :)
Pozdrawiam.
Super światełko zagrało...
Śliczności obrazek.
Pomyśl jednak (spróbuj?), jak by się prezentował, gdyby odciąć kawałek trawiastej "podłogi", tak tuż pod krawędzią cienia łódki?
Bardzo mi się widzi, mimo, iż nie na czasie ;)
Bardzo mi się widzi, mimo, iż nie na czasie ;)
Zdjecie ze srody;) Czyli zima:)
No i przyzwoicie dopieszczone :-)
Bartekkw
06-12-2010, 18:01
Ładnie podałeś - mimo że to łódki ;)
Piekna praca, wszystko ladnie, kolorki miod!
piękna praca Mikołaju ;-)
Ładną zimę macie ;) Niby znane, ale robi wrażenie, ładnie, może zbyt mocny czerwony, ale może...
Zdjecie ze srody;) Czyli zima:)
Pfffff... taka zima ;) :D
To jak sylwester w Australii :)
Pfffff... taka zima ;) :D
To jak sylwester w Australii :)
no ale -1 bylo;)
Piękne zdjęcie. Oczywiście kadr światełko ... jednak jak się czepiać, to mi rzuciły się w oko te brązowe plamy w 'podłodze' łódki. Być może efekt wyciągania czerwieni/pomarańczy, a być może tak właśnie to wygląda - obdrapane z farby drewno