PDA

Zobacz pełną wersję : Miasto zamknięte

Calme
29-11-2010, 15:10
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101129/LUBLIN/256233574
U Was też tak ciekawie ?

onia
29-11-2010, 15:12
az tak nie ale nie jest ciekawie :)

Majek
29-11-2010, 15:13
I tak do kwietnia... ;-)

Shreku
29-11-2010, 15:18
http://www.dziennikwschodni.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/20101129/LUBLIN/256233574
U Was też tak ciekawie ?
Miasta może nie zamknęli ale jeździ się fatalnie.Tiry stają w poprzek i nie mogą podjechać pod wzniesienia.Na ulicach
przez parę godzin spadło tyle śniegu,że jazda autem zalicza się do extremalnych:mrgreen:
I mimo,że jestem zawodowym kierowcą ja to pitolę i wracam do domu komunikacją miejską MPK:mrgreen:
Pozdrawiam wszystkich z LDZ:twisted:

sea21
29-11-2010, 15:38
Dzisiaj rano zawróciłem 10km przed Lublinem bo był nieziemski korek. Do tego masa samochodów w rowach :/

S_Beast
29-11-2010, 17:06
Wszystko przez to, że używają soli zamiast piasku bądź żużla (w moich terenach swojsko zwanego "szlaką").
Sól rozmiękcza śnieg tworząc błoto pośniegowe, które charakteryzuje się mniejszym współczynnikiem tarcia niż śnieg, a dodatkowo zalepiając bieżnik opony sprawia, że auto zachowuje się jak na slickach.

Mówię z własnego doświadczenia, bo sól jest może i dobra, ale na Lazurowym Wybrzeżu i w krajach gdzie pług pojawia się raz na 15 minut, a nie 8 godzin.

MR
29-11-2010, 17:13
ice road truckers by sie przydali ;) W 3miescie wzgledny spokoj, poza tym ze zimnoo

sea21
29-11-2010, 17:24
Przy takiej ilości śniegu jaka dzisiaj pada to żaden piasek nie pomoże. Jechałem za trzema pługami i niestety niewiele to dawało :/ W koleinach zalegała cała masa śniegu i rzucało samochodem na lewo i prawo. Gość który jechał 2 samochody przede mną zrobił 360 :p

eagis
29-11-2010, 17:44
A może by tak skorzystać z komunikacji publicznej?
Tak dziś stałem na przystanku, patrząc na mega korek. 90% aut - jedna osoba w aucie.
MPK to jakiś wstyd czy co??

kisio
29-11-2010, 17:51