PDA

Zobacz pełną wersję : D90 czy on w ogóle ma jakieś wady??

Gamegirl
28-11-2010, 21:47
Chciało mi się. Przejrzalam 5 stron postow, przeczytałam caly wątek 5000 czy 3100 czy 90, a nawet opisałam czego szukam. Zmieniam system i na 80% wejdę w N.Nie jestem z tych totalnie zielonych i nie potrzebuję trybu podręcznikowego. Ale jak pisalam w w/w wątku przy makro uchylny ekran jest uzyteczny, a robienie choćby peseudo HDR'a w aparacie to fajna funkcja.. To są głowne 2 atuty (dla mnie) 5000. Czytajac o d90 widzę,że a 2008/2009 to był rzeczywiście wspaniały model. Matryca w 5000 nadal pozostala ta sama co w d90. Ten ostatni ma podobno wieksze możliwości, no ale wagowo najcięższy z trzech (a to też ma znaczenie). Jeśli jednak jakość zdjęć jest tak powalająca, niech waży.. Wszyscy pieją..Nim wywalę 3200 (nadal calkiem drogi, choć ma następce) na zestaw z kitem chciałabym poznać wypowiedzi tych , ktorzy uzytkują D90.
Z wypowiedzi Przyjaznych Forumowiczów wynika,że rzecz jasna nie da sie porównac d90 z pozostałymi dwoma modelami itd. Odszukałam jakieś stare gazety foto i mam minusy D90:

"niewygodne sterowanie AF i włączane samowyzwalacza oraz zdj.ser., (...) plastikowy bagnet;brak uszczelnień korpusu" (For&ap.cyfrowe Nr11/2008 ) Pominęłam punkty o filmowaniu, bo nie kupuję kamery i mnie nie interesują. O ile ową wygodę moge pominąć (co kto lubi i jak mu leży) o tyle zastanawia mnie uwaga o tej szczelności. Czy to się jakoś odbija w użytkowaniu? Pewnie,że nie rzucam się w piach z żadnym aparatem, ale jesli to zauwazyli to zastanawiam sie przy jakiej okazji. Czy ten aparat ma jeszcze jakieś wady?

Proszę o wyrozumiałość. Jeśli coś pomyliłam w sprzęcie Nikona prosze wybaczyć - nie znam kompletnie systemu. Sony Alpha 500 prezentuje sie całkiem całkiem, ale wiem..to nie forum Sony;)

BOSS
28-11-2010, 21:58