Zobacz pełną wersję : Gdzie na szkolenie?
kapral72
23-11-2010, 19:30
Witam,
Po pierwsze to chciałbym się przywitać bo jestem tutaj "świeży" i jest to mój pierwszy post ;-) niestety nie znalazłem "przywitalni" więc czynię to tutaj.
Po drugie to... zaczynam a raczej bardzo chciałbym zacząć zabawę z fotografią poprzez lustrzankę Nikona:lol: Po przeczytaniu dużej ilości postów na tej stronie i podpowiedzi kolegi piterdm wybór padł na D90:p
Teraz moi drodzy bardzo proszę o podpowiedż gdzie można zapisać się na jakiś kurs fotografii bo raczej jestem zielony z tematu...poza AUTO;) A może jest ktoś cierpliwy i ma wolnych pare minut w dowolnym terminie i podjął by się wyzwaniu i przekazaniu dobrych i fachowych porad...co, jak i dlaczego?:wink: z dziedziny co się zwie FOTOGRAFIA CYFROWA.
Jeśli mój post trafił w niewłaściwe miejsce to sorki a Admina proszę o przeniesienie go w odp miejsce.
Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
Pozdrawiam Mariusz
Marcin Borkowski
23-11-2010, 20:42
kup książkę Bryana Petersona pt: Ekspozycja bez tajemnic.
wprowadzi Cię w postawy, nauczy korzystać z trybu manualnego, zrozumiesz zależności miedzi iso, czasem naświetlania i przysłoną, tanio i przede wszystkim warto.
kapral72
23-11-2010, 20:52
Witam,
Po pierwsze to chciałbym się przywitać bo jestem tutaj "świeży" i jest to mój pierwszy post ;-) niestety nie znalazłem "przywitalni" więc czynię to tutaj.
Po drugie to... zaczynam a raczej bardzo chciałbym zacząć zabawę z fotografią poprzez lustrzankę Nikona:lol: Po przeczytaniu dużej ilości postów na tej stronie i podpowiedzi kolegi piterdm wybór padł na D90:p
Teraz moi drodzy bardzo proszę o podpowiedż gdzie można zapisać się na jakiś kurs fotografii bo raczej jestem zielony z tematu...poza AUTO;) A może jest ktoś cierpliwy i ma wolnych pare minut w dowolnym terminie i podjął by się wyzwaniu i przekazaniu dobrych i fachowych porad...co, jak i dlaczego?:wink: z dziedziny co się zwie FOTOGRAFIA CYFROWA.