PDA

Zobacz pełną wersję : Zasilacz awaryjny - jaki?

Sapphiron
23-11-2010, 12:40
Witajcie.

W związku z problemami z elektryką, oraz coraz bardziej kosztownymi projektami które wykonuję, chciałbym zainwestować w UPS.

czym się kierować przy szukaniu?

Co możecie doradzić?

Nie musi być super wytrzymały wystarczyłoby 5 minut pracy 500W wyzysku (stacjonarka z zasilaczem 400W + monitor), bo chyba tak się oblicza?

Niestety nie znam się zupełnie dlatego pytam :)

Dzięki wielkie za wyrozumiałość i rady :)

Rafał_Sz
23-11-2010, 19:51
Witajcie.

W związku z problemami z elektryką, oraz coraz bardziej kosztownymi projektami które wykonuję, chciałbym zainwestować w UPS.

czym się kierować przy szukaniu?

Co możecie doradzić?

Nie musi być super wytrzymały wystarczyłoby 5 minut pracy 500W wyzysku (stacjonarka z zasilaczem 400W + monitor), bo chyba tak się oblicza?

Niestety nie znam się zupełnie dlatego pytam :)

Dzięki wielkie za wyrozumiałość i rady :)
Kup polski, dobry Fideltronik. Trochę drożej niż "Chiny", ale zdecydowanie lepiej. Mam taki : http://www.fideltronik.com.pl/pl/ups-ares-700.html

Podtrzymuje mi dość rozbudowanego blaszaka przez 15 min.

T&T
23-11-2010, 19:55
Ja używałem długi czas tej (http://www.apc.com/) i nie miałem żadnych problemów,

Sapphiron
23-11-2010, 20:03
rsz, nie ma ten Fidel problemów przy krótkich przeskokach napięcia? jak szybko reaguje na brak prądu?

Ogólnie mi by wystarczyło 5 minut, ale skoro starcza na 15 minut to mniodzio by było :)

Rafał_Sz
23-11-2010, 20:41
rsz, nie ma ten Fidel problemów przy krótkich przeskokach napięcia? jak szybko reaguje na brak prądu?

Ogólnie mi by wystarczyło 5 minut, ale skoro starcza na 15 minut to mniodzio by było :)
Mam pod taki zasilacz podłączony także skaner 3D i frezareczkę CNC, gdzie transmisja danych idzie po COMie, a tu nie ma mowy o jakiejkolwiek przerwie czy zakłóceniach. Ten zasilacz bardzo fajnie stabilizuje i "czyści" prąd zasilający. Miałem wcześniej kilka chińskich tworów - wyrzucona kasa.