Zobacz pełną wersję : Nikon L35 AW AF
Kacfra Daser
28-10-2010, 22:34
potrzebuję instrukcji jakby ktoś miał lub wiedział gdzie szukać. Przy okazji - ile taki aparat jest wart - ponoć rzadki - w 100 % sprawny oczywiście.z góry dzięki.
Kacfra Daser
29-10-2010, 09:13
nikt nie ma takiego aparatu? hmmm..no to może ktoś mi powie chociaż jaki film kupić na początek. Jestem trochę laikiem, siedzę w necie juz któryś dzień ale wiecie - nie da się wszystkiego od razu ogarnąć - tym bardziej że faktycznie po polsku o tym sprzęcie jest niewiele napisane...
Witam,
Ja miałem i używałem bardzo długo. Ile jest wart? ja swojego sprzedałem za ~140 zl. Co do instrukcji to tam nie ma jakiejś filozofii. Aparat bardzo prosty w obsłudze. Jaki film na początek? Każdy Ci doradzi coś innego. Ja ostatnio używam Ilforda HP5+. Chcesz robić kolor, cz-b, slajd?
Edit: Instrukcje masz np. tutaj (http://www.cameramanuals.org/nikon_pdf/nikon_l35af.pdf)
Kacfra Daser
29-10-2010, 09:28
chcę kolor, dzięki wielkie :)
chcę kolor, dzięki wielkie :)
Z koloru to naświetlałem nie więcej jak pięć rolek i były to Fuji Reala.
Kacfra Daser
29-10-2010, 09:30
tylko ta instrukcja to do af jest, a ja mam aw af "na każdą pogodę i pod wodę :)) już się nie mogę doczekać na te zdjęcia w wannie :)))) też taki miałeś?
tylko ta instrukcja to do af jest, a ja mam aw af "na każdą pogodę i pod wodę :)) już się nie mogę doczekać na te zdjęcia w wannie :)))) też taki miałeś?
No nie. Miałem takiego co robił zdjęcia na powierzchni. Ale ten pod wodę to podobna konstrukcja. A co nie wiesz jeśli chodzi o obsługę?
Kacfra Daser
29-10-2010, 09:35
hmm...na powierzchni ma autofocus ale pod wodą to trzeba ustawiać i to mnie interesuje - jak poprawnie ustawić. może się rzucam na głęboką wodę bo te cyferki 0,7, 1,1 1,6 3,5 itd mi nic nie mówią... ehh czeka mnie długie samodoskonalenie