PDA

Zobacz pełną wersję : fotocela phottix PT-V4 POMOCY !

beggar
16-10-2010, 19:18
Witam!

Niedawno polozylem lapki na fotoceli phottix PT- V4, chcialem ja jakos zeswatac z lampa Canona, Speedlite 420 EX, na stronie producenta jest podana informacja ze jedno z drugim powinno byc kompatybilne w zestawieniu z moim Nikonem D90, po zamontowaniu nadajnika na aparacie, odbiornika na lampie, ustawieniu kanalow, slaveow, nic sie nie dzieje, jestem totalnie zielony w tej kwestii, bylbym strasznie wdzieczny gdyby ktos przedstawil mi sposob montazu tego zestawiku w wersji FOR DUMMIES, po kilku dniach wertowania netu, oraz bezowocnych prob i bledow dostane zaraz szewskiej pasji :)

adolfik9501
16-10-2010, 21:46
1. Lampy na odbiornikach w trybie M. Żadne TTL, Remote, Slave tylko M jakbyś ustawił M mając ją założoną na aparat.
2. Jeśli wyzwalasz nadajnikiem radiowym to musisz mieć takie same kanały na nadajniku i odbiorniku.
Jeśli wyzwalasz za pomocą fotoceli (przestawialne na odbiorniku) to lampa wyzwalająca (w korpusie lub na korpusie) musi być w trybie M. Nadajnik oczywiście wówczas leży w kieszeni lub w szufladzie.

TamTaramTam
26-12-2010, 19:17
Witam,
nie chciałem zakładać nowego wątku a mam dość podobny problem jak założyciel tematu. Mam nowiutkie radio Phottix Pt-v4 (Phottix Aster) - nadajnik i 2 odbiorniki. Nadajnik zakładam na sanki Nikona D90, odbiorniki wsuwam w SB600 i SB900. Oba odbiorniki ustawiam na tryb "wireless", kanał 1 (próbowałem też inne). Lampy ustawiam na tryb manualny.