Zobacz pełną wersję : Studio fotograficzne (wynajem)
Tomaszw82
11-10-2010, 11:38
Witam,
Prowadzę badania na temat potrzeb w studiu fotograficznym. Jest to anonimowa ankieta, która bardzo pomoże mi w pracy dyplomowej na studiach. Ma ona 15 pytań tak/nie więc wypełnienie jej zajmie ok minuty trzydziestu sekund a wyniki w niej zawarte będą mi bardzo przydatne. Bardzo proszę o jej wypełnienie a będę dozgonnie wdzięczny.
http://www.ankietka.pl/ankieta/48055/studio-fotograficzne.html
Pozdrawiam
marszull
11-10-2010, 13:16
A tak z ciekawosci co to za praca dyplomowa?
Tomaszw82
11-10-2010, 13:19
Studiuję zarządzanie i potrzebuję danych.
Zarządzanie jest sztuką trudną właśnie o tyle, że nigdy danych nie ma na czas, a mimo wszystko zarządzać trzeba.
Ucz się ucz.
Praktyka to później cudownie zweryfikuje... ;)
wypełniłem, na zdrówko!:)
Jako, że też studiuję zarządzanie, wypełniłem ankietę. :)
Przemek Paśnik
11-10-2010, 17:58
Jako, że już nie studiuję, wypełniłem ankietę :-)
A ja nie poświęcę "minuty trzydziestu sekund", skoro już w pierwszym pytaniu taki ort...
:>
bo on zarządzanie studiuje a nie ortografię ;)
Jako, że zamierzam studiować, wypełniłem ankietę :)
Ej, odgapiacze jesteście :razz:
willy_fil_
11-10-2010, 19:11
Ja tez studiowałem i też bardzo chciałbym wiedzieć jaki jest temat pracy. Czy aby nie "Wezmę pieniądze z PUP i co dalej?"
Ale ankietę wypełniłem...
Ja tez studiowałem i też bardzo chciałbym wiedzieć jaki jest temat pracy. Czy aby nie "Wezmę pieniądze z PUP i co dalej?"..Chyba tak. Postawione pytania świadczą o połowicznej znajomości zagadnień studyjnych.
O matulu, jakie studia? O czym mowa? Kto onemu maturę dał...? Kompletnej ortografii uczą już w podstawówce...
Zabierzcie to sprzed moich oczu, zanim ja to zabiorę.
O matulu, jakie studia? O czym mowa? Kto onemu maturę dał...? Kompletnej ortografii uczą już w podstawówce...
Zabierzcie to sprzed moich oczu, zanim ja to zabiorę.
Uczyli, Krzyśku... Teraz papier o dys(...) i heja. Ale nie wszystkim to przeszkadza.