Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] The North Country
http://www.themarts.com/galeria/NorthCountry3_resized.jpg
Być może nie znam się jeszcze za bardzo na fotografii, ale jak dla mnie świetne zdjęcie... no i ten widok.. zazdroszczę.. :)
Piekne zdjecie.
Piekny krajobraz.
A z ciekawosci to gdzie to konkretnie jest ?
zkrzysztof
31-12-2006, 14:54
Bardzo ładne.:)
Gdzie to jest ?
Obserwuję od jakiegoś czasu Twoje produkcje i przyznaję, że z dnia na dzień są lepsze. Ale tutaj wzbiłeś się na wyżyny! To zdjęcie jest czarujące.
Co prawda wolałbym lepszą WB i niebo zrobiłbym bardziej dramatyczne, ale to kwestia obróbki...
Tylko dlatego nie daję czterech lub pięciu gwiazdek, bo ostatnio zrobiła się moda na gwiazdkowanie, i teraz gwiazdki nie stanowią żadnego wyróżnika jakość zdjęcia; co drugi wątek ma pełno gwiazdek, a co drugie zdjęcie nie jest wybitne... Jak ode mnie, to daję 4,5 'prywatnej' gwiazdki.
Dziekuję za komentarze. :)
To miejsce to Lake McDonald w Montanie. Przyjechałem tam w nadziei na piękną pogodę i piękne foty, a tymczasem przez pięć dni tylko mgły, chmury i zero widoczności. Poza tym dowiedziałem się że caly Glacier National Park był zamnkięty na zimę, czyli nici z wycieczek. A już miałem nadzieję na zdjęcia misia Grizzly.
Zatem aby zupełnie nic nie stacić starałem się wykorzystać to co było. Jedyna droga jaka była otwarta to krótki odcinek wzdłuż wschodniego brzegu jeziora i tylko na tym odcinku starałem się znaleźć jakieś fotogeniczne miejsca wśród mgieł i chmur. Na domiar złego już pierwszego dnia zginął gdzieś w śniegu mój trójnóg.
Pytanie do Bombela: w jakim kierunku byś poprawił WB? Co miałeś konkretnego na myśli mówiąc o dramatycznym niebie? Czy mógłbyś rozwinąć swój komentarz bo jestem bardzo tym zainteresowany tym co napisałeś? :)
Na koniec wszystkim forumowiczom życzę Dosiego Roku, super sprzętu, cudownych plenerów, pięknych interesujących modelek no i co najważniejsze zdjęć zapierających dech w piersiach:)