PDA

Zobacz pełną wersję : pomoc w wyborze MacaPro

Duca
04-10-2010, 10:13
Witam i proszę o szybką pomoc, potrzebuje kupić lapka który będzie moim podstawowym narzędziem pracy przy obróbce zdjęć, wybór padł na maca pro i monitor zewnętrzny. Mieszkam w uk mogę śmiało kupić maca w apple store za mniej niż w naszej polskiej dystrybucji. Myślę o 13 calach, jednakże wolałbym 15 ale z kolei cena już znacznie idzie w górę i tu znalazłem coś co mnie zainteresowało, używany mac tu link (http://allegro.pl/macbook-pro-15-2-4ghz-c2d-4gb-320gb-igla-i1239753656.html) ale nie wiem jak w takiej konfiguracji poradzi sobie z PS 5, czy nie będzie mulił? do tej pory pracowałęm na 17 calowym lapku hp z dwu rdzeniowym procesorem 1.73 intela i 1gb ramu, pomijam matrycę, ale przy takim sprzęcie, zaawansowana obróbka więcej niż 20 zdjęć była ogromną stratą czasu i nerwów.
jeśli chodzi o sprzęt komputerowy to jestem trochę zielony :mrgreen: I tu do Was pytanie:
Czy ten laptop w podanym przeze mnie linku jest godny uwagi? czy lepiej zapłacić 2 razy tyle za nowego z 13 calową matrycą? np takiego: link (http://store.apple.com/uk/browse/home/shop_mac/family/macbook_pro?mco=MTM3NTI1MzA)

z góry dziękuję za odpowiedzi podrawiam

grudzinsky
04-10-2010, 11:00
jesli masz ochote to bierz te uzywana 15stke. ja na takiej pracuje od 3 lat i jestem zadowolony. 4GB ram'u w zupelnosci wystarczy, niestety wiecej pamieci nie dolozysz, ale mi PS 4 smiga az milo. nawet operacje w NX sa bardzo szybkie. jesli sie nie myle to w tym lapku masz matowa matryce...
mi moj Mac sklada w PSie panoramke z 10 kadrow w 30s do 1min :)

Duca
04-10-2010, 11:19
Dzięki grudzinsky za odpowiedź, już widziałem Twoje wypowiedzi w innych komputerowych wątkach i wiem że pracujesz na macu. Napisz proszę czy podczas obróbki większej ilości zdjęć masz uczucie że potrafiłbyś zrobić pracę szybciej gdyby Twój komputer reagował szybciej? tzn czy czujesz że w jakimkolwiek stopniu ogranicza Cię komputer?