PDA

Zobacz pełną wersję : Jaka konfiguracja kompa do obróbki dla amatora

ozim
04-10-2010, 00:03
Witam
Właśnie jestem przed zakupem komputera do firmy, czasami chciałbym go wykorzystać do zabawy w PS'ie.
Mam pytanie do Was doświadczonych w temacie jaką konfigurację kompa wybrać tj procesor, ram, karta graficzna żeby sprzęt się nie dławił. Jako że jestem totalnym laikiem a obróbki będę się dopiero uczył nie potrzebuję super maszyny. Szukam rozsądnego rozwiązania cenowego dla laika. Oczywiście komp razem z monitorem.
Za wszelkie sugestie z góry dziękuję.
pozdro

jamirq
04-10-2010, 06:56
a jaki PS? Elements czy CS?

Jaki budżet na całość? Chyba, że soft już kupiłeś i sam sprzęt będziesz kupować.

04-10-2010, 07:38
a nie lepiej iMaca?
do pracy jak znalazł i masz monitor w jednym :D

kh29228
04-10-2010, 10:48
a może odpowiedzi poszukaj w odpowiednim dziale - tam już sporo zostało na temat komputerów napisane

04-10-2010, 15:08
tak generalnie purepc prowadzi comiesieczne zestawienie najlepszych( w danym przedziale cenowym) komponentow.
warto najpierw tu http://www.purepc.pl/zestawy_komputerowe/zestawy_komputerowe_na_pazdziernik_2010?page=0,0

markB
04-10-2010, 15:38
Te zestawy w linku nie są dostosowane do potrzeb fotografa. To są zestawy dla graczy z wypasionymi kartami graficznymi i monitorami TN.

04-10-2010, 21:45
on chce czasami pobawic sie w photoshopie :)

ozim
05-10-2010, 00:13
jamirq dla laika PS Elements,
Jak wspominałem nie zajmuję się zawodowo fotografią więc nie potrzebuję super maszyny chcę tylko nie denerwować się bawiąc obróbką zdjęć.
Nie chcę też pisać o budżecie żeby nie sugerować zakupu.

Azazel85
05-10-2010, 03:36
Jak wspominałem nie zajmuję się zawodowo fotografią więc nie potrzebuję super maszyny chcę tylko nie denerwować się bawiąc obróbką zdjęć.
Nie chcę też pisać o budżecie żeby nie sugerować zakupu.

A skąd możemy wiedzieć, co Cię denerwuje? :)