PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki monitor polecacie?

Keek
04-09-2010, 22:59
Mistrzowie moi. Wiem, ze temat walkowany byl, ale moze najswiezsze nowosci pojawily sie na rynku.
Mozecie polecic jakis monitor? Czego uzywacie, co najlepiej kupic? Powiedzmy do 4000zl, dobry do zdjec a przy okazji miloby gdyby mial HDMI do podlaczenia zabawek typu Playstation. Eizo czy cos innego? A i tych Eizo tyle modeli, ze...
Zrewanzuje sie dobrymi radami jaki negatyw wybrac, jesli najdzie Was ochota na powrot do przeszlosci :D

gregory_21
04-09-2010, 23:41
Do zdjęć polecam NEC PA241W

http://www.nec-display-solutions.pl/?c=15&l=1&id=1887&tab=main

ale nie ma w nim chyba wejścia HDMI choć mogę się mylić, bo nie znam się na tych wszystkich D-sub'ach i innych DisplayPortach.

Keek
04-09-2010, 23:51
Natrafilem jeszcze na cos takiego jak Dell U2711

Czornyj
04-09-2010, 23:57
W tej cenie PA241W jest absolutnie bezkonkurencyjny.

Keek
05-09-2010, 00:05
Kurde. Jak ja nienawidze kupowac nowych rzeczy, o ktorych mam zerowe pojecie. Juz sprawdzam tego NECa.

Keek
05-09-2010, 00:43
Faktycznie. Wszyscy sie zachwycaja, wiec chyba trzeba bedzie posluchac rady kolegow. Mimo braku HDMI.
Jeszcze dwa glupie pytaniam jesli wytrzymacie:
Czym sie rozni DisplayPort od miniDisplayPort? Najprawdopodobniej, planuje podlaczyc go z MiniMakiem i nie chcialbym glupich niespodzianek.
Czy moze poza HDMI istnieje jakis dziwny, magiczny sposob na podlaczenie do tego monitora konsoli? Moze przez jakis przejsciowki lub cos w tym rodzaju?

Czornyj
05-09-2010, 00:52
mini DP różni się od DP kształtem wtyczki, po prostu trzeba kupić kabel lub przejściówkę miniDP->DP. Z HDMI sprawa wygląda podobnie - po prostu trzeba kupić kabel HDMI->DVI lub HDMI->DP

Keek
05-09-2010, 00:57
mini DP różni się od DP kształtem wtyczki, po prostu trzeba kupić kabel lub przejściówkę miniDP->DP. Z HDMI sprawa wygląda podobnie - po prostu trzeba kupić kabel HDMI->DVI lub HDMI->DP