PDA

Zobacz pełną wersję : Wniosek o dotację na utworzenie nowego miejsca pracy

MichałZK
24-07-2010, 16:22
Witam. Od jakiegos czasu badam mozliwosci otrzymania dofinansowania. Na forum jest wiele tematow o pieniadzach z pup na otworzenie dzialalnosci ale ja jestem uczniem a z tego co wiem to przysluguje to tylko bezrobotnym.
Dowiedzialem sie jednak, ze istnieje mozliwosc sporzadzenia wniosku o dotacje na stworzenie miejsca pracy.
Moi rodzice maja firme i bez problemu moga cos takiego zorganizowac. Z tym, ze z tego co mi wiadomo to aby mnie zatrudnic rowniez bym musial byc bezrobotny. I potem w urzedzie w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku sami proponuja kandydatow na utworzone stanowisko.

Moze ktos z Was ma w tym jakies doswiadczenie albo wiedze. Prosze o porady i pozdrawiam :)

fistaszek20
24-07-2010, 16:26
moim zdaniem najlepiej udać się do PUP - tam rodzicom udzielą szczegółowych informacji

możesz też się załapać na 6.2 POKL - nie trzeba być bezrobotnym :)

MichałZK
24-07-2010, 16:53
Mysle, ze nie ma potrzeby aby fatygowac tam rodzicow, jestem pelnoletni.

Czyli chyba najlepiej po prostu podejsc do PUP osobiscie i dopytac sie?

A moze ktos jeszcze ma jakas wiedze odnosnie takiego wniosku o dotacje dla firmy na stworzenie miejsca pracy?

credka
24-07-2010, 19:28
Ja również proponuję pytać o wszystko w UP. W różnych urzędach mimo ogólnych podobnych zasad, regulaminy i warunki są różne.

freefly
25-07-2010, 03:20
Witam. Od jakiegos czasu badam mozliwosci otrzymania dofinansowania. Na forum jest wiele tematow o pieniadzach z pup na otworzenie dzialalnosci ale ja jestem uczniem a z tego co wiem to przysluguje to tylko bezrobotnym.
Dowiedzialem sie jednak, ze istnieje mozliwosc sporzadzenia wniosku o dotacje na stworzenie miejsca pracy.