Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : laptop do 3500 zl

ratmaniak
22-07-2010, 20:12
Witam.
Przewertowałem już chyba cały Internet i nic konkretnego nie moge znalezc (wiekszosc watkow z przed 2 lat).
Jestem kompletnym laikiem jesli chodzi o laptopy, dalej dzialam na pc + monitor crt. Sprawa wyglada tak, że jest to dość stary komputer, na ktorym sam lightroom ledwo juz trybi, a do tego muszę go dzielic z innymi domownikami.
Sytuacja zmusza mnie wiec do kupienia jakiegos laptopa (brak miejsca na 2 komputer :(). Wyczytalem juz, ze matryce w wiekszosci przypadkow nie nadają sie do zdjec, ale no coz.. lepsze to niz nic.. Prosze wiec o podpowiedzenie co w cenie do 3500 zl bedzie najoptymalniejsza opcją. Poszukuję: w miare dobrej matrycy o rozdzielczosci full hd (15 cali), procesor core 2 duo lub lepszy, 3-4 gb ramu, karta - no wlasnie... nie wiem czy ma to znaczny wplyw na obrobke 2D....

marki
22-07-2010, 20:57
asus n53, Acer 5820TG, ogólnie zajrzyj na nhl.pl

Gio
22-07-2010, 21:04
wybierz taką markę, która ma dobry serwis. dell wychodzi tutaj na jedną z czołowych pozycji. a goście z wrocławia www.cebit.pl (http://www.cebit.pl) od których sporo sam kupiłem mają czasem zabójcze okazje.

--Arkadia--
22-07-2010, 21:22
na twoim miejscu bralbym aplle'a http://allegro.pl/item1157740135_apple_macbook_white_13_3_mc207pl_a_ okazja.html

ratmaniak
23-07-2010, 07:06
zapomnialem dodac ze wolalbym cos z matową matrycą...

Dantenius
23-07-2010, 08:41
Popracowałem trochę na Applu - odradzam - OSX na 2,16 GHz i 2GB ram jest koszmarnie powolny w porównaniu z Windowsem. Cięzko znaleźć matową matrycę. NIE MA KLAWISZA DELETE ! - Jest tylko backspace.

Zainteresuj się modelami Samsunga i Toshiby - mają obecnie dobre przełożenie cena/mozliwości.

grudzinsky
23-07-2010, 08:58
Popracowałem trochę na Applu - odradzam - OSX na 2,16 GHz i 2GB ram jest koszmarnie powolny w porównaniu z Windowsem. Cięzko znaleźć matową matrycę. NIE MA KLAWISZA DELETE ! - Jest tylko backspace.