PDA

Zobacz pełną wersję : Aparat do 1000 zł

Jed3000
13-12-2006, 20:48
Mój kolega ma zamiar kupić aparat do 1000 zł. Zależy mu na szybkim AF i na obiektywie z dobrym światłem (sport). Ogniskowa nie ważna ale przydałaby się mu ok 3x. Pytam bo na cyfrach zwykłych nie znam się za dobrze. Niekoniecznie Nikon:D

Jed3000
15-12-2006, 21:48
rozumiem że nie ma takiego apartatu............ może jednak?????? Jakiś w miarę dobry w tej cenie?????

Guancho
15-12-2006, 21:59
Ogniskowa nie ważna ale przydałaby się mu ok 3x.

Nie no to to mnie powaliło :):):):)

ArtX
15-12-2006, 22:07
bo to taka jednostka jest teraz nowa 'razy'. bardzo uniwersalna swoja droga, bo moze nawet robic za walute :)

Jed3000
16-12-2006, 20:24
chodziło mi o zoom optyczny. W tych aparatach nie pojawia się ogniskowa w mm. Lol, po prostu źle to sformułowałem a zaraz się ludzie czepiają. Pozatym odsyłam do pojęcia waluta, bo chyba nie zabardzo zdajesz sobie sprawę z tego co to znaczy.

Janis
16-12-2006, 20:36
Moim skromnym zdaniem za 1000zł nie kupi dobrego aparatu posiadającego satysfakcjonującą funkcję sport.
Chociaż życzę mu powodzenia...

ArtX
16-12-2006, 22:38
no chyba ciezko mowic o ogniskowej przy nieoptycznym :]
btw, wiem co to jest waluta, a 'razy' mialo podtekst seksualny (tak, jestem niewychowanym chamem i lubie zarty z takim podtekstem). Jezeli dalej ktos nie widzi zwiazku z waluta to trudno, zartow sie nie tlumaczy.
W odroznieniu..., wiem tez co to zoom optyczny, a co wiecej, wiem tez, ze w aparatach tych, pojawia sie jak najbardziej pojecie ogniskowej (tylko ze wzgledu na rozmiary marycy innny jest mnoznik, dlatego czesto podaje sie ogniskowa jako odpowiednik malego formatu).