PDA

Zobacz pełną wersję : Blue Screen - prośba o pomoc w rozszyfrowaniu przyczyny

Strus
11-07-2010, 20:38
Ano wywaliło. System postawiony 4 dni temu. Wywaliło w czasie pracy z PSem. W tle Winamp i Firefox.

Niestety kompletnie nie znam się rozszyfrowywaniu takich zagadek.

W załączeniu pliki z minidumpa

plik .dmp (www.rafalmrozowski.com/071110-17472-01.dmp)

plik sysdata.xml (http://www.rafalmrozowski.com/WER-35958-0.sysdata.xml)

Z góry dziękuję za znalezienie żródła

GLaF
12-07-2010, 14:23
Nie umiem interpretować dumpa, ale Blue Screen sam w sobie zawiera najważniejszą informację. Spójrz na przykład:

https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2010/07/Windows_XP_BSOD-2.png
źródło (http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a8/Windows_XP_BSOD.png)
Tutaj problemy sprawia plik spcmdcon.sys (drugi i ostatni akapit).
Najprawdopodobniej u Ciebie też jest wypisany problemowy plik, wystarczy go wygooglać i będzie wiadomo z jakim programem jest związany.

Strus
12-07-2010, 17:14
Ale jak mam zobaczyć blue screena 2 dni po tym jak go miałem ?

Ja-NOS
12-07-2010, 17:19

to zrób zdjęcie następnym razem jak się pojawi :)

dzejms
12-07-2010, 17:32
to zrób zdjęcie następnym razem jak się pojawi :)

Dziennik Wydarzen Systemu. Tam bedzie. Opisany tak samo jak na BSOD.

prezio
12-07-2010, 17:44
Sprobuj tego - moze pomoze:
"Spcmdcon.sys errors are easy to repair. By downloading and running the registry repair tool PC Health Advisor, you can quickly and effectively fix registry problems and optimize your computer's performance and speed. Click the button below for your free download."

http://www.diagnoseyourpc.com/files/?t202id=92452&t202kw=spcmdcon.sys&gclid=CJHjhpOm15YCFQVfFQodiw9I3A

A jezeli jest problem z bootowaniem to przeczytaj ten artykul - moze pomoze
http://support.microsoft.com/?kbid=307545

a i jeszcze to
http://forums.techguy.org/windows-xp/230778-corrupt-missing-config-system.html

dzejms
12-07-2010, 17:46