Zobacz pełną wersję : jaki obiektyw do zdjec w domu i na wesela
Witam potrzebuje porady jaki kupic obiektyw do robienia zdjec w domu i na wesela (w kosciele i w restauracji) jestem kompletnym amatorem i zdjecia tez takie beda :) mam nikon d3000
p.s tak przy okazji jaka lampe byscie polecali do tego aparatu zaznaczam ze to ma byc sprzet dla amatora:)
użyj opcji szukaj, tematów tego typu było multum, przekop forum wszystko w zasadzie zostało wyjaśnione, i wątpię szczerze że ktoś będzie od nowa rozpoczynał zbublowany wątek.
Jakie obiektywy - dział Optyka, tam masz pełno tematów,
Jaka lampa - dział Lampy błyskowe, także cała gama tematów.
P.S. Jeśli jesteś kompletnym amatorem to może daj sobie spokój i czas na naukę, a nie na zdjęcia na weselach.
Postaw się w sytuacji PM, która zamawiając Ciebie dostanie skopane zdjęcia bo Ty się dopiero uczysz.
Oczywiście do takich sytuacji prawie nigdy nie dojdzie, bo młodzi dzisiaj mają wymagania, i musisz uzbierać
zdjęcia do portfolio. Więc odłożoną kasę wpakuj nie tylko w sprzęt, a w książki. Taka dobra rada ;)
te zdjecia bede robil dla siebie a nie dla pary mlodej:) poprostu ide na wesele do brata zony a nie maja byc to zdjecia do albumu dla pary mlodej! i dlatego chcialem kupic jakis wmiare jasny obiektyw bo tym ktorym posiadam to nawet trudno zrobic jasne zdjecie w domu przy oswietleniu sztucznym!
p.s i wlasnie chcialbym sie zaczac uczyc:) co do obiektywu to gdzies wyczytalem ze nikkor 35mm f/1.8 bedzie dobry ale co do lampy to kompletnie nie mam punktu zaczepienia a nie chcial bym na lampe wydac duzo kasy
jackrabbit
26-06-2010, 14:45
kup lepiej ksiazki najpierw, nie wiem co to za obiektyw masz ktorym zdjec sie nie da robic, moze dekielka nie sciagnales? ;)