PDA

Zobacz pełną wersję : auto - kredyt

rooner
24-06-2010, 17:00
Panowie, szybka piłka.
Sprawa jest prosta. Auto jest mi potrzebne, muszę je kupić szybko. Mam znajomego dealera - to bliski członek mojej rodziny:) - pewny gość. Ma w ofercie aktualnej pewną, sprawdzoną uzywkę, auta - mojego motoryzayjnego marzenia;). Mniejsza o markę, auto było uzywane przez jednego z pracowników, przebieg 23 k :) autentyczny, serwis aso - mają przecież taniej dla swoich itp. Mówiąc krótko - jak nie ja, to weźmie je szybko inny z pracowników - sępy już krążą;).
Stąd wynika mój pospiech. Mam 30 -auto jest w cenie 39.
Kto ma kredyt w banku na podobnych warunkach - niech wali śmiało z radami. Gdzie iść, żeby nie umoczyć za bardzo dupy:) W końcu, kwota ewentualnego kredytu jest niewielka, różnie na to banki patrzą. Nie znam się na tym za cholere...
Z góry zaznaczam, że zdaję sobie sprawe, że najlepiej byłoby zapożyczyć się u rodziny etc - nie mam takiej mozliwości, wiec muszę to załatwić w banku, niestety.
Gdzie uderzać?
ps. ubezpieczenie auta jest aktualne.

amirez
24-06-2010, 17:09
Jak masz konto w banku, ROR, czy jakieś inne walory - to warto najpierw negocjować w swoim banku. Dla stałych klientów maja najczęściej rozsądną /co nie oznacza najkorzystniejszą ;)/ ofertę.

miron19j
24-06-2010, 17:12
popieram, najpierw uderz do swojego banku.
Mnie, jako długoletniemu klientowi, dali kredyt 30% taniej (oprocentowanie).

rooner
24-06-2010, 17:14
Sęk w tym, że nigdy nie brałem żadnego kredytu :). Nawet nic na raty nigdzie :) Tabula rasa :)
Więc kiepski ze mnie klient banków;)
Konto mam w PKO BP - z tego co wiem, oni kompletnie nie są zainteresowani kredytami samochodowymi ...Choć może się mylę?
Oczywiście, umowa na stałe, stałe dochody, bez żadnych obciążeń itd - to wszystko mam.

eagis
24-06-2010, 17:16