PDA

Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Pierwszy portret...



Fremen
15-06-2010, 01:17
...do którego starałem się podejść poważnie. Przy tego typu fotografii, zarówno w przedmiocie obróbki, jak i kadrowania, jestem kompletnie zielony toteż wszelkie wskazówki są jak najbardziej pożądane :) Tym bardziej, że mam jeszcze od groma ujęć z tego pleneru i chciałbym coś mądrego z tego wynieść, a i modelce kilka fajnych kadrów podesłać ;)


Zapraszam

***


https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://www.iv.pl/)

***

Dziękuję!

Picy
15-06-2010, 07:54
Jak na pierwszy raz rewelacja. Brakuje mi jedynie blendy z prawej strony na doświetlenie twarzy. Obróbka na +.

greco
15-06-2010, 08:06
Jeżeli było świecone parasolką , to parasolka była za nisko . Dla mnie trochę niesamowite .Technicznie w porządku .

PABLOOK
15-06-2010, 08:45
Oby każdy tak w portrecie zaczynał. Super :).
Teraz trzeba wykorzystać dobry początek i iść za ciosem ;).

Jurecki
15-06-2010, 20:44
Ładnie zacząłeś :)

kZC_
15-06-2010, 20:49
udany pierwszy raz :D brakuje troszeczkę światła z prawej strony

coroner
15-06-2010, 21:33
nie wiem, czym doświetlałeś od lewej (obstawiam blendę) ale chyba pasowało ja dać nieco wyżej jeśli była taka możliwość. Od nosa idzie w prawo dość twardy cień. Ale to niuansik. Czepiam się z zazdrości, że ja dopiero po dwóch latach zaczynam robić dobre portrety :)

Fremen
16-06-2010, 00:20
Oby każdy tak w portrecie zaczynał. Super :).
Teraz trzeba wykorzystać dobry początek i iść za ciosem ;).

Gdyby każdy miał taką pomoc merytoryczną i sprzętową jak ja, to zapewne większość debiutów przechodziłaby "gładko" ;) Za co jeszcze raz serdecznie Ci Pawle dziękuję! Za ciosem mówisz... No to biorę i ciosam dalej :)


nie wiem, czym doświetlałeś od lewej (obstawiam blendę) ale chyba pasowało ja dać nieco wyżej jeśli była taka możliwość. Od nosa idzie w prawo dość twardy cień. Ale to niuansik. Czepiam się z zazdrości, że ja dopiero po dwóch latach zaczynam robić dobre portrety :)