PDA

Zobacz pełną wersję : Bursztynowy obiektyw - dla ciekawskich...

Stach2008
07-06-2010, 14:15
Jak w tytule http://hel.naszemiasto.pl/imprezy/174372,gdansk-w-bursztynowym-obiektywie-wystawa-w-ramach-iii,id,t.html#af912ab428ea72ef,1,2
Ciekawe jakie obrazy produkuje...

everyman
07-06-2010, 14:24
Tutaj jest kilka fotek: http://www.gdansk.pl/kultura?id=10928 ...moim zdaniem przerost formy nad treścią.

Stach2008
07-06-2010, 14:41
...moim zdaniem przerost formy nad treścią.

no faktycznie zdjęcia to potwierdzają.

TMB
07-06-2010, 14:56
ot ciekawostka i tyle :) jakością to nie grzeszy.

Maciek R
07-06-2010, 15:00
Jakość obrazka słabiuteńka, ale sama konstrukcja naprawdę unikalna. :D

P.s. TMB - już nie zielony?

TMB
07-06-2010, 15:09
P.s. TMB - już nie zielony?

:shock: CO Ty gadasz? Ja zawsze byłem, jestem i będę zielony; a w momentach uniesienia nawet czerwony :mrgreen:

frostic
07-06-2010, 15:13
Idealnie pasuje do body z czekolady... ;)

gilvhs
07-06-2010, 15:22
Idealnie pasuje do body z czekolady... ;)

Pewnie nim by zdążyło zrobić zdjęcie, już bym je zjadł :D

frostic
07-06-2010, 15:31
Pewnie nim by zdążyło zrobić zdjęcie, już bym je zjadł :D

Z pożytkiem dla fotografii, która miałaby z tego ustrojstwa powstać ;)

Imago
07-06-2010, 15:49
A mnie się ten pomysł podoba. Tu chodzi właśnie o formę nie treść a forma jest niezwykła. :)

ruffio
07-06-2010, 16:51
I weź tu powiedz że plastik

Rafał_Sz
07-06-2010, 17:13
Zawsze można przewiercić i zrobić wisiorek.
;)

Paput
07-06-2010, 17:29
A fuuuuuuu! Mydli, jakby olej AF się wylał na soczewki...

Bonzo
07-06-2010, 18:02
pończocha/rajstopa na obiektyw i nie potrzeba żadnego bursztynu tak będzie miękko ;)

carl00s
07-06-2010, 20:24
haha, mydli jak mój ś.p. upadły tamron. Ale jako przycisk do papieru całkiem fajny bajer.

gregory_21
07-06-2010, 20:43
Obiektyw - symbol.

Nie ma co doszukiwać się tutaj mydła, bo nie o to w tym chodzi ;)