PDA

Zobacz pełną wersję : Pytanie do znajacych prawo

Marek Urbanowski
05-06-2010, 16:29
W linku artykuł: http://wiadomosci.onet.pl/2699,2180539,slask_pies_wyladowal_za_oknem_bo_prze szkadzal,wydarzenie_lokalne.html
a ja mam pytanie do osób, które mają coś ciekawego do powiedzenia: grozi za to do 2 lat więzienie ( jak do tej pory nikogo nie skazano na taką karę ) dlaczego? po co jest paragraf, który tak w sumie jest martwy, jak ten pies?

pawel
05-06-2010, 16:45
O ile wiem tylko raz zasądzono karę więzienia za znęcanie się nad zwierzakiem i chyba to nie była jakaś surowa kara, biorąc pod uwagę maksymalny mozliwy wymiar.
Dlaczego?
Ja myślę, że z tego powodu, że nie ma miejsca w więzieniach. Nie znam się, ale tak mi się wydaje - sądzę, że jest to podstawowy problem dla którego wszyscy sędziowie traktują takie sprawy jak nieważne błahostki.

BugsBunny
05-06-2010, 16:54
zagrożenie wynika z Ustawy o Ochronie Zwierząt z 1997r, która za zabicie zwięrzęcia z naruszeniem przepisów przewiduje do roku więzienia, a jeśli sprawca działa ze szczególnym okrucieństwem - do 2 lat

pawel
05-06-2010, 17:07
zagrożenie wynika z Ustawy o Ochronie Zwierząt z 1997r, która za zabicie zwięrzęcia z naruszeniem przepisów przewiduje do roku więzienia, a jeśli sprawca działa ze szczególnym okrucieństwem - do 2 lat

No tak, tylko dlaczego przez te 13 lat tylko jednego faceta ukarali więzieniem, a reszta nawet za ekstremalnie czyny dostaje symboliczną grzywnę?

gilvhs
05-06-2010, 18:35
I to nie było okrucieństwo ? Za takie coś bym wieszał. Jak by to był mój pies, sam bym wymierzył sprawiedliwość.
Takich powinni izolować, jak bez problemu jest wstanie zabijać zwierzęta, to z ludźmi jakiegoś wielkiego problemu nie będzie miał. W końcu i tak jest bezkarny.

gregory63
06-06-2010, 11:54
Popatrzcie ile się odsiaduje za zabicie człowieka, a nie rozważajcie na temat zwierząt.

Photoartbox
06-06-2010, 12:02
Popatrzcie ile się odsiaduje za zabicie człowieka, a nie rozważajcie na temat zwierząt.