Zobacz pełną wersję : Zasilanie Metz 48 AF-1
Witam Szanownych Użytkowników,
Kilka dni temu postanowiłem z pomocą kolegów z tutejszego forum zakupić Metza 48 do mojego D90.
Czytam sobie różne ciekawe rzeczy na temat tej lampki, jednak nie udało mi się do tej pory znaleźć informacji o zasilaniu.
Minaowicie, potrzbeuję zakupić jakieś zasilanie do tego flasha i mam kilka pytań.
1. Czy są dostępne battery packi do tego modelu? Nie udało mi się nic znaleźćna guglu.
2. Czy obsługuje on baterie cr-v3, czy li połączone 2 baterie AA w celu uzyskania lepszej wydajności?
3. Kupować coś do ładowania, czy raczej AA litowe? Jak w stosunku do popularnych marek ma się Kenro?
Jeśli chodzi o używanie lampy, to raczej jestem amatorem i aż tak wiele zdjęć nie pstrykam, okazyjnie na wycieczkach i u cioci na imieninach, ale raczej rzadko.
Z góry dziękuję za podpowiedzi,
Szadzik
Art Erie
31-05-2010, 23:01
Sposób zasilania 4x bateria AA lub akumulatory NiHM AA, czyli kup Eneloopy http://www.allegro.pl/item1045835904_akumulatorki_sanyo_eneloop_aa_r6_4s zt_najtaniej.html do tego ładowarkę BC-700, lub 900 i "będzie Pan zadowolony" :)
Dokładnie - do błyskotek nic lepszego niż Eneloopki nie kupisz
Witam Szanownych Użytkowników,
1. Czy są dostępne battery packi do tego modelu? Nie udało mi się nic znaleźćna guglu.
2. Czy obsługuje on baterie cr-v3, czy li połączone 2 baterie AA w celu uzyskania lepszej wydajności?
3. Kupować coś do ładowania, czy raczej AA litowe? Jak w stosunku do popularnych marek ma się Kenro?
Jeśli chodzi o używanie lampy, to raczej jestem amatorem i aż tak wiele zdjęć nie pstrykam, okazyjnie na wycieczkach i u cioci na imieninach, ale raczej rzadko.
Tak jak większość tutaj polecam akumulatorki sanyo eneloop.
Baterie można, moim zdaniem, awaryjnie użyć, cenowo na pewno nie będzie to najlepsze rozwiązanie.
widzę koledzy mnie ubiegli, ale podobnie radzą