Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Przypadkowy "pstryk" Hondy

Gusioo
23-05-2010, 17:33
Będąc na lotnisku (Pyrzowice, EPKT) przypadkowo, a właściwie z nudów ponieważ nic nie chciało lądować, strzeliłem przejeżdżającą Hondę (nie pytajcie mnie o model, nie znam się). Chciałbym prosić o uwagi odnośnie kadru, obróbki (podstawy w Gimpie). Co jest źle, a co jest dobrze (o ile w ogóle). Na Szerokim Kadrze czytałem o panoramowaniu i chciałem zrobić właśnie coś takiego.

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img293.imageshack.us/img293/7452/dsc1970c.jpg)

Za wszelkie uwagi serdecznie dziękuję.

bakao
23-05-2010, 18:18
Myśle że kadrowo troche centralnie, za jasne jak dla mnie, i czas mógł być troche wydłużony, jak na 1 raz zapewne nie najgorzej.

Gusioo
23-05-2010, 18:21
No widzisz, o czasie nie pomyślałem (wtedy bym miał tło bardziej rozmyte), ale miałem aparat ustawiony na A i nie zdążyłem go przestawić na S.

bakao
23-05-2010, 18:25
poćwicz panoramowanie na przejeżdzajacych autkach np i zdecydowanie wyłącz te A i daj na Manuala. pozdro

( widze że masz rame a-ganga w rowerku mam taką w menijszym rozmiarze) :)

krolewicz
23-05-2010, 18:27
przy panoramowaniu akurat najwygodniej jest ustawic aparat na priorytet czasu :)

Gusioo
23-05-2010, 18:30
poćwicz panoramowanie na przejeżdzajacych autkach np i zdecydowanie wyłącz te A i daj na Manuala. pozdro
A było tylko dlatego, że nie miałem w planach żadnego motocykla i nie zdążyłem przestawić na S lub M.

( widze że masz rame a-ganga w rowerku mam taką w menijszym rozmiarze) :)
Zgadza się, moja ma 16.5 i jest szyta na miarę dla mnie. Kilka razy podchodziłem do zmiany, ale nic mi nie pasowało.

przy panoramowaniu akurat najwygodniej jest ustawic aparat na priorytet czasu :)
Refleks mnie zawiódł i nie zdążyłem, a nawet nie pomyślałem, żeby przestawić na S.

tomek-GL
23-05-2010, 20:08
Wszystkie te mankamenty można poprawić w sofcie - chwila pracy i jest taki efekt .: