Zobacz pełną wersję : Prymicje POMOCY!
Witam! Wczoraj wieczorem spotkałem się ze znajomym księdzem(diakonem). Nasza rozmowa zeszła na temat jego świeceń kapłańskich, które odbędą się 22 maja br. wyszedł do mnie z propozycją, bym wykonał foty na jego prymicjach i imprezie poprymicyjnej(nie wiem jak się to fachowo nazywa, lecz przypomina to wesele). Zgodziłem się, aczkolwiek nie mam dużego doświadczenie w foceniu w kościołach(coś tam cykam na uroczystościach jako lektor w mojej parafii) ale w zdjęciach weselnych i tego typu imprezach jestem kompletnym laikiem. Sprzęt jakim dysponuje: d700 + T28-75 + Z16 fish + SB600 SB400. Pokierujcie mnie i doradźcie proszę jak wykonywać zdjęcia podczas imprezy, żeby miały to coś i żeby ks.Grzesiu miał miłą pamiątkę. Liczę na waszą pomoc i wskazówki;) pozdrawiam! Michał
tu jest mnóstwo watków na temat fotografii na weselach i w kościołach. Z takim sprzetem się o nic nie martw. Wysokie ISO i jedziesz. Nie powinienes mieć żadnych problemów.
mam pytanie co do zdjęć podczas zabawy na szerokich obiektywach z lampą. jakie generować czasy? rzędu 1/30 1/15 + lampa czy większe by otrzymać przyzwoity efekt? a propos lampy, światło odbite od sufitu czy raczej centralnie czy też może dyfuzor przy tych czasach w tańcu?
Sprzęt jakim dysponuje: d700 + T28-75 + Z16 fish + SB600 SB400. Pokierujcie mnie i doradźcie proszę jak wykonywać zdjęcia podczas imprezy, żeby miały to coś i żeby ks.Grzesiu miał miłą pamiątkę.Jak umiesz robic zdjecia, to sobie poradzisz. Przekazac w wypowiedzi na forum, co nalezy zrobic, zeby zdjecia mialy "to cos", jest tak samo absurdalnym oczekiwaniem jak eksternistyczne studia medyczne, i specjalizowanie sie z neurochirurgii za pomoca videotutoriali na youtube.