PDA

Zobacz pełną wersję : Co polecacie do nauki pracy w PS

camilvein
04-05-2010, 14:23
Witam

Mam pytanko co polecacie najbardziej (może znacie jakieś dobre książki, wartościowe linki) dotyczące nauki pracy w photoshopie.

Akurat posiadam photoshopa CS wer. 8.0 do tej pory korzystałem tylko i wyłącznie z Adobe Lighroom, jednakże nie jest on tak rozbudowany jak ps.

Jeżeli chodzi o photoshopa to jestem zielony i dla mnie to czarna magia więc, uprzejmie proszę o pomoc w tej kwestii.

Pozdrawiam Serdecznie

;D

stig
04-05-2010, 14:57
F1 + darmowe tutoriale w sieci -- wystarcza w zupelnosci. W kwestiach trudnych do pojecia, zawsze mozna tez zapytac na forum. :)

raddeli
04-05-2010, 20:57
Sam zaczynałem od zera. Dużą pomocą były dla mnie książki Anny Owczarz Dadan - Photoshop CS3 PL, oraz Zaklęcia Photoshopa - edycja zdjęć, tej samej autorki.
Szczerze polecam. Poza książkami tutoriale z sieci, bądź teksty bądź filmiki. Dużo można się również nauczyć z kursów video dostępnych w sieci.

karmel
04-05-2010, 21:15
Dobre są też książki, których autorem jest Scott Kelby. Tutoriale jak najbardziej - problem tylko jak wybrać te wartościowe (przynajmniej ja tak mam).

ZgReDoL
04-05-2010, 21:18
Sam zaczynałem od zera. Dużą pomocą były dla mnie książki Anny Owczarz Dadan - Photoshop CS3 PL, oraz Zaklęcia Photoshopa - edycja zdjęć, tej samej autorki.
Szczerze polecam. Poza książkami tutoriale z sieci, bądź teksty bądź filmiki. Dużo można się również nauczyć z kursów video dostępnych w sieci.

Dokładnie potwierdzam, sam korzystam z tych publikacji, rowniez z filmików zakupionych na allegro, jest tego pelno. Ale własnie pozycje A. Owczarz sa wg mnie najlepsze. Empik polecam. Sam tam kupowałem.

Jacek S.
05-05-2010, 15:34
Ja też korzystałem z Kelby'ego, konkretnie "System 7 punktów S.K.". Autor podaje link do zdjęć, których obróbkę pokazuje krok po kroku w książce.

raddeli
05-05-2010, 19:52