PDA

Zobacz pełną wersję : D90 a D60 + szkło Sigma 70-300mm

poilos
25-04-2010, 12:45
Witam!
Parę dni temu dostałem od mojego dalekiego członka rodziny szkło Sigmy 70-300mm 1:4-5.6 DL Macro.
(tak wygląda: http://j.imagehost.org/view/0953/DSC_5175 ) Jak łatwo zauważyć, obiektyw nie należy do nowości wręcz przeciwnie, do 10 lat będzie miał :D Ale przechodzę do rzeczy: otóż, myślę sobie, że skoro takowe szkło dostałem to będę z niego korzystał. Wpierw podpinam do D90 - wszystko pięknie chodzi, dobra to jeszcze do mojego zastępczego korpusu D60 podłączam - tam już autofocus nie czyta (w sensie, że mi ostrości automatycznie nie łapie), a jak próbowałem na tej 300 ułapać jakiś obiekt to wystarczy, że się o metr pomyliłem w odległości i już była fotka rozmazana :P Pytam doświadczonych w tych sprawach czy da radę tak zrobić, aby ten autofocus z D60 działal czy jestem skazany na fotografowanie tym obiektywem tylko z D90 ;)
pozdrawiam

ZgReDoL
25-04-2010, 12:52
Masz aparat, tu pisze o D60, i nie wiesz ze do niego pasuja tylko obiektywy z silnikiem, bys miał auto-ostrzenie? Z innymi, w tym i z tą sigmą, pozostaje tylko manual!!! Moze warto czasem poczytac instrukcje?!!
Mam wrazenie ze coraz wiecej jest takich pytan na forum, jakis wysyp lenistwa?
No chyba ze to jakas podpucha jest? Bardziej prawdopodobne, niz taka niewiedza!!!

poilos
25-04-2010, 13:28
słuchaj johny72m za bardzo nie interesowałem się D60, gdyż korzystam z D90 i ze szkłami Nikkora 18-55 i 55-200. Jak pisałem Sigme dostałem i chciałem ją wykorzystać z body D60 i zdziwiło mnie tylko, że D90 bezproblemowo w pełni korzystał ze szkła, a D60 nie. Tylko tyle, a nie wiem po co Ty w ogóle się tak unosisz tyloma wykrzyknikami... nie bardzo się interesowałem obiektywami innymi niż Nikkor...
ale i tak dzięki za szybką i wyczerpującą odpowiedź

Duder
25-04-2010, 13:47