PDA

Zobacz pełną wersję : D90 seryjne zdjęcia - tylko jedno - pomóżcie



KholaWambleeska
14-04-2010, 19:22
Witam wszystkich serdecznie.

Nazywam się Albert, KholaWambleeska to mój nick ( w języku Lakota ;) ).
Mam nadzieję na dobrą naukę opartą na Waszym doświadczeniu.
Nabyłem D90 plus 18-200 VR II. Cieszę się jak dziecko i chcę w pierwszym rzędzie poznać terminy, definicje, mozliwości. Jestem totalnie zielony. Aparat ma ustawiony autofocus, tryb auto i migawkę na seryjną H ( teoretycznie najwięcej klatek ). Modelką jest suczka owczarek niemiecki w ruchu i niestety ale po naciśnieciu spustu wykonywane jest tylko jedno zdjęcie.
Na co muszę zwrócić uwagę, wszystkie prawidłowe ustawienia i ew jak zrobić seryjne zdjęcia? Trzymam spust po wykonaniu zdjęcia i nie robi kolejnych. Mam go zresetować czy też sprawdzić ustawienia? Jezeli tak to jakie?

pozdrawiam serdecznie
Albert
KholaWambleeska

rewddd
14-04-2010, 19:39
przycisl na gorze nad af taki z ramką wciskasz az na monitorku pojawi sie s (prawy gorny rog gornego wyswietlacza) wtedy ostatni raz klik w niego i sie cieszysz;P inna metoda przyciskaj szybko spust migawki ale musisz to tak szybko robić zeby miec wymagana ilosc klatek na sekunde :D oczywiscie nie wiecej niz bufor pomiesci:D
pozdrowienia;)

KholaWambleeska
14-04-2010, 19:48
No wlasnie na tym przycisku z ramką, przyciskając mam do wyboru S ( czyli pojedyncze ) L i H ( seryjne ) i inne funkcje. Wybieram H lub L ( pokrętłem ) i mam tylko jedno zdjęcie a seryjnego nie robi. Czy mam coś innego ustawić jeszcze/sprawdzić?
pozdrowienia i dzięki za odpowiedź ;)

tomek20stencel5
14-04-2010, 21:28
Kolego, przeczytaj instrukcję aparatu - na początku najlepszy podręcznik.

mirmare
14-04-2010, 22:13
Na stronie 64-65 instrukcji PL wszystko opisano dokładnie.
A może robisz zdjęcie z lampą i ta nie zdąży naładować się ?

KholaWambleeska
15-04-2010, 13:26