PDA

Zobacz pełną wersję : d50? d80? sony? canon 400d? -który wybrac?

Łosiek
18-11-2006, 00:34
Witam!
Jestem nowym użytkownikiem tego forum. Zastanawim sie nad kupnem lustrzanki, jestem amatorem, do tej pory posiadalem Minolte A1. Teraz zastanawiam się nad Nikonem d50, d80, Sony alfa 100 i canonem 400d. Wiem ze kupno lustrzanki to wejscie w dany system i dlatego warto dobrze wybrac:) Jestem ograniczony finasowo i zastanawim sei czy lepiej kupić lepsze body np d80 i słabsze szkła czy np d50 i lepsze szkla. A moze sony? Za sony przemawia do mnie stabilizacja obrazu w korpusie, bo wiem ze na obiektyw ze stabilizacja do nikona czy canona mnie nie stac. No i ciekaw jestem co mi napiszecie. Prosze o porady. A mozo ma ktoś jakis gotowy zestaw nad którym warto by sie bylo zastanowic? Bo na pewno chcialbym kupic tez tele, jesli nawet nie od razu to za jakis czas. Czekam na porady...

bacanski
18-11-2006, 00:43
moze d70s... z kitem i jakies jasne tele...

Nemeth
18-11-2006, 00:55
Polecam D50 - dzieki temu wiecej bedziesz mogl wydac na obiektywy, karty pamieci, jakies dodatki w rodzaju torby/plecaka itp. itd.
Wybor D80 jest dobry ale z zastrzezeniem ze nie bedziesz oszczedzac na szklach ( to akurat odnosi sie do kazdego aparatu w kazdym systemie:) ).
Co do reszty sie nie wypowiadam bo nie znam - nie mialem w lapkach. To zreszta rowniez polecam - musisz poznac je ...organoleptycznie ;)

Wini
18-11-2006, 01:26
Witam!
Teraz zastanawiam się nad Nikonem d50, d80, Sony alfa 100 i canonem 400d. ........Czekam na porady...
W zasadzie już było tutaj: http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=13406

Rzeczywiście, w powyższym wątku parę spraw nie zostało poruszonych :)

Remol71
18-11-2006, 11:10
Witam!