Zobacz pełną wersję : początkujący
hej
mam nikona d5000, jestem początkującym fotografem i potrzebuję kogoś kto się zna i będzie oceniał krytycznie moje fotki, np w kontakcie mailowym. chętni??
WujekJoe
06-02-2010, 08:57
A są aż tak złe, że nie możesz ich publikować na forum?
velaskez
06-02-2010, 09:54
Podeślij ;) Maila znajdziesz w profilu.
PS
Tylko po co założyłeś 3 takie wątki....
Flashback
06-02-2010, 11:16
A może warto zaryzykować i wrzucić zdjęcia na forum i poczekać na oceny Forumowiczów? :)
Ale jak wolisz.
Lepiej wrzuć na forum, chętnie pooglądamy :)
Podeślij ;) Maila znajdziesz w profilu.
[email protected] - dajesz.
Widzę, że lubimy bawić się w krytyków i nudzimy się w domku. Nie powiem... trzeba mieć nie lada wiedzę, warsztat, doświadczenie i odwagę żeby brać się za coś takiego.
PS.
Maciek weź odpuść.
Flashback
06-02-2010, 21:49
swider - ja mam.
swider - ja mam.
No jasne! Wystarczy przejrzeć założone wątki i wpisy.
lucy_m - największą przysługę wyświadczysz sobie, jeżeli wrzucisz zdjęcia na forum.
Flashback
06-02-2010, 22:20
fushiro - a o czym to świadczy?
swider - ja mam.
Nie znam Cie ani Twojego dorobku... więc nie odniosę do Twojej wypowiedzi bo nie mam jak. Ale powiem Ci, że odrobina skromności czasem nie zaszkodzi.
PS.
Po przeczytaniu tego (http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=131455) wątku twierdze jednak, że chyba się przeceniasz.
Flashback
06-02-2010, 23:41
swider - Ja na prawdę nie uważam się i nigdy nie będę się uważał za żaden autorytet, po prostu mam głębokie podstawy fotografii, kompozycji i estetyki. Powtarzam - głębokie podstawy, dlatego zaoferowałem koledze, który zaczyna zabawę z fotografią moją podstawową wiedzę, podkreślam podstawową. Powołujesz się na mój wątek dotyczący zaawansowanych technik retuszu - czy to ma jakikolwiek związek z tym postem - NIE. A jeżeli potrafisz mi w wymienionym wątku doradzić - to proszę, jestem jednak przekonany, że nie.