PDA

Zobacz pełną wersję : początkujący

lucy_m
06-02-2010, 05:00
hej

mam nikona d5000, jestem początkującym fotografem i potrzebuję kogoś kto się zna i będzie oceniał krytycznie moje fotki, np w kontakcie mailowym. chętni??

WujekJoe
06-02-2010, 08:57
A są aż tak złe, że nie możesz ich publikować na forum?

velaskez
06-02-2010, 09:54
Podeślij ;) Maila znajdziesz w profilu.

PS
Tylko po co założyłeś 3 takie wątki....

Flashback
06-02-2010, 11:16
[email protected] - dajesz.

dyli
06-02-2010, 11:35
A może warto zaryzykować i wrzucić zdjęcia na forum i poczekać na oceny Forumowiczów? :)
Ale jak wolisz.

Averne
06-02-2010, 13:53
Lepiej wrzuć na forum, chętnie pooglądamy :)

swider
06-02-2010, 15:00
Podeślij ;) Maila znajdziesz w profilu.

[email protected] - dajesz.

Widzę, że lubimy bawić się w krytyków i nudzimy się w domku. Nie powiem... trzeba mieć nie lada wiedzę, warsztat, doświadczenie i odwagę żeby brać się za coś takiego.

PS.
Maciek weź odpuść.

Flashback
06-02-2010, 21:49
swider - ja mam.

fushiro
06-02-2010, 22:07
swider - ja mam.

No jasne! Wystarczy przejrzeć założone wątki i wpisy.

lucy_m - największą przysługę wyświadczysz sobie, jeżeli wrzucisz zdjęcia na forum.

Flashback
06-02-2010, 22:20
fushiro - a o czym to świadczy?

swider
06-02-2010, 23:02
swider - ja mam.
Nie znam Cie ani Twojego dorobku... więc nie odniosę do Twojej wypowiedzi bo nie mam jak. Ale powiem Ci, że odrobina skromności czasem nie zaszkodzi.

PS.
Po przeczytaniu tego (http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=131455) wątku twierdze jednak, że chyba się przeceniasz.

Flashback
06-02-2010, 23:41