Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] 360 stopni [panoramicznie]
grudzinsky
01-02-2010, 20:31
wczorajszy spacer po Orkadach
Ring of Brodgar 31.01.2010
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://www.iv.pl/images/jp7v57x72zrdlcibk5dh.jpg)
33 kadry (360 stopni) z reki w przerwie miedzy sniezycami, ktore widac na zdjeciu ;)
wiekszej wersji nie bedzie bo w dwoch miejscach widac przesuniecie :razz:
moje pierwsze podejscie do panoramy 360 stopni :)
jak mi wyszlo?
gdybys nie wspomnial o bledach w laczeniu to bym nie szukal:D a tak chyba znalazlem........bardzo fajne niebo....swietne zdjecie! U mnie sniegi nici!
Jestem laikiem w temacie panoram :p szczegolnie takich :D Mz wyszlo bdb!
Chetnie obejrzalbym wieksza wersje ;)
P.S. Kutfa, jeszcze tyle sniegu u Ciebie? O_o
grudzinsky
01-02-2010, 20:52
P.S. Kutfa, jeszcze tyle sniegu u Ciebie? O_o
snieg zszedl tydzien temu i wiosna powialo do soboty :( zaczelo padac i tak juz pada kolejny dzien...bez 4x4 ciezko sie poruszac po Orkadach...mam nadzieje, ze wiosna zawita w tym tygodniu chociaz prognozy sa na snieg :(
snieg zszedl tydzien temu i wiosna powialo do soboty :( zaczelo padac i tak juz pada kolejny dzien...bez 4x4 ciezko sie poruszac po Orkadach...mam nadzieje, ze wiosna zawita w tym tygodniu chociaz prognozy sa na snieg :(
Szczerze, to chetnie zamienilbym sie na warunki pogodowe :D I pofocil troche sniegu :D Tutaj za wiele go nie bylo, a moze raczej za dlugo... A co do wiosny, to poza temperatura w nocy, moglbym powiedziec, ze zbliza sie malymi krokami ;)
grudzinsky
01-02-2010, 22:18
ja bym tez zmienil...na wiosne :D
kwadratt
02-02-2010, 00:27
a dla mnie szkoda ze nie symetrycznie
33 kadry ...brak slow ..robi wrazenie, kolorki jak zawsze super
A można było to zrobić jednym kadrem/ zdjęciem. Sam to kiedyś robiłem.
Ale zdjęcie OK.
GUINNESSts
02-02-2010, 01:10