Zobacz pełną wersję : Mocno potrzebuję wsparcia - akcja Afryka...
hey,
jadę do afryki next week i oczywiście zabieram swoją d 80-tkę.
Jako, że jestem totalnym amatorem - mam aparat od ok 2 mscy(swój pierwszy aparat), ale sporo czytam i strzelam foty :), mam gooorącą prośbę.
Może jesteście w stanie powiedzieć mi jakie foto pułapki moga na mnie chychać ( opcja safari, góry, miasta, ludzie, plaża, ostre kolory( mam nadzieję;). powinienem kupić polara??? itp.
Podrzućcie mi parę rad/porad - jak ojciec synowi przed pójściem do woja ( ale porównanie...) na co zwracać uwagę, czego się wystrzegać itp. Strasznie nie chciałbym spieprzyć zdjęć... nie wiem kiedy będę tam znowu...
Thx
P.
Niedzwiedz
04-11-2006, 13:28
do afryki wziol bym to co mam i jeszcze kupil np nikkora 300 f4 i tc 1,4 (duzo swiatla) na safarii oczywiscie ,
wziol bym filtry szare polowkowe i polaryzacyjne , wziol bym 100 kompletow baterii,10 kart po 4 GB i databnki ze 2 ;)
zastanawiam sie czy slajdy by nie byly tez dobre taka podroz to tylko na scianie......
pulapek jest wiele ciezko je opisac , uzywaaj oslon przeciwslonecznych , staraj sie unikac zdjec pod slonce , jak sa duze cienie i mocne swiatla uzywaj lampy w trybie slow
Polar na ostre słońce, przejściówka do ładowarki ( nie wiem gdzie jedziesz i jakie są tam gniazdka). Osłone na aparat na pustynię. pisałem juz gdzieś o tym używam foliowych czepków kąpielowych, jeśli masz $ to koniecznie teleobiektyw do fotografowania zwierząt
Musisz także zabezpieczyć sprzęt przez dużą wilgotnością. Zaklej napisy na body dla bezpieczeństwa.
Zaklej napisy na body dla bezpieczeństwa.
Robisz sobie jaja? Myślisz, że dla złodzieja to różnica czy kradnie cyfraka canona czy Nikona? Bez przesady
Nikoforumowicz
04-11-2006, 17:45
Zobacz http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=6979
dzinks,