PDA

Zobacz pełną wersję : Mocno potrzebuję wsparcia - akcja Afryka...

Rookie
04-11-2006, 10:54
hey,

jadę do afryki next week i oczywiście zabieram swoją d 80-tkę.

Jako, że jestem totalnym amatorem - mam aparat od ok 2 mscy(swój pierwszy aparat), ale sporo czytam i strzelam foty :), mam gooorącą prośbę.
Może jesteście w stanie powiedzieć mi jakie foto pułapki moga na mnie chychać ( opcja safari, góry, miasta, ludzie, plaża, ostre kolory( mam nadzieję;). powinienem kupić polara??? itp.

Podrzućcie mi parę rad/porad - jak ojciec synowi przed pójściem do woja ( ale porównanie...) na co zwracać uwagę, czego się wystrzegać itp. Strasznie nie chciałbym spieprzyć zdjęć... nie wiem kiedy będę tam znowu...
Thx
P.

Niedzwiedz
04-11-2006, 13:28
do afryki wziol bym to co mam i jeszcze kupil np nikkora 300 f4 i tc 1,4 (duzo swiatla) na safarii oczywiscie ,
wziol bym filtry szare polowkowe i polaryzacyjne , wziol bym 100 kompletow baterii,10 kart po 4 GB i databnki ze 2 ;)
zastanawiam sie czy slajdy by nie byly tez dobre taka podroz to tylko na scianie......

pulapek jest wiele ciezko je opisac , uzywaaj oslon przeciwslonecznych , staraj sie unikac zdjec pod slonce , jak sa duze cienie i mocne swiatla uzywaj lampy w trybie slow

Rimon
04-11-2006, 14:18
Polar na ostre słońce, przejściówka do ładowarki ( nie wiem gdzie jedziesz i jakie są tam gniazdka). Osłone na aparat na pustynię. pisałem juz gdzieś o tym używam foliowych czepków kąpielowych, jeśli masz $ to koniecznie teleobiektyw do fotografowania zwierząt

jery
04-11-2006, 15:24
Musisz także zabezpieczyć sprzęt przez dużą wilgotnością. Zaklej napisy na body dla bezpieczeństwa.

Rimon
04-11-2006, 16:37
Zaklej napisy na body dla bezpieczeństwa.

Robisz sobie jaja? Myślisz, że dla złodzieja to różnica czy kradnie cyfraka canona czy Nikona? Bez przesady

Nikoforumowicz
04-11-2006, 17:45
Zobacz http://forum.nikon.org.pl/showthread.php?t=6979

Rookie
04-11-2006, 19:08
dzinks,