PDA

Zobacz pełną wersję : [ Przyroda ] Zima na końskiej sierści.

Altiria
14-01-2010, 23:28
Koniarzom zima nie straszna! :mrgreen:
1.
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2010/01/21c6usj-1.jpg
źródło (http://i50.tinypic.com/21c6usj.jpg)
2.

//EDIT
BRAK ZDJĘCIA, wygasł zewnętrzny hosting. Zachęcamy do umieszczania zdjęć na hostingu forum.

Czekam na komentarze od bardziej zaawansowanych. :)

Proac150
14-01-2010, 23:41

Szkoda, że nie od wszystkich

borregaard
15-01-2010, 00:55
Czekam na komentarze od bardziej zaawansowanych. :smile:
Wiekowo ?...:mrgreen:

Zen
15-01-2010, 00:58

Tzn. że mam milczeć.

NBA
15-01-2010, 00:59
Jako koniarz zaawansowany wiekowo, znaczy wprost STARY KOŃ - mówię... 1 na nie... 2 ma coś w sobie, ale nie w tym kadrze.... To tak końskim targiem... :)

Zbysior
15-01-2010, 07:48
Pierwszy raz scieszę się, że nie jestem zawansowanym fotografem i nie muszę się wypowiadać.
Przecież koń, jaki jest każdy widzi, tyle, że nie na tych zdjęciach:???:.

fumio
15-01-2010, 07:55

Dobre ;-)

Altiria
15-01-2010, 16:08
Oj, widzę, że trafili mi się sami łapiący za słówka Nikoniarze. ;)
Dobrze, może źle to ujęłam, poprostu chodziło mi o komentarze na temat kadru, ostrości etc. od osób, które znają się na tym lepiej ode mnie (a nie w tylko i wyłącznie zawodowych fotografów), bo lustrzanki używam niecały rok i nie raz zdjęcie, które dla mnie jest ciekawe i dobrze uchwycone ma dużo technicznych mankamentów i zostaje obrzucone ostrą krytyką (chociaż nie mówię, że trzeba się zgadzać ze opinią ogółu, każdy ma prawo do swojego zdania - przynajmniej w teorii). Mała poprawka: CZEKAM NA KOMENTARZE OD WSZYSTKICH. I tych bardziej i mniej zaawansowanych.