PDA

Zobacz pełną wersję : uszkodzony obiektyw - gdzie, za ile naprawa?



Madlenne
12-01-2010, 23:57
Witam. Nie wiem w jaki sposób i w jakich okolicznościach został uszkodzony mój obiektyw Nikkor AF-S DX 18-105 mm. Jedyne co wiem to to, że zostały wyłamane zęby z mocowania obiektywu do body.
Widzę, że całe "mocowanie" można chyba wymienić. Niestety nie znam się kompletnie na tym.
Ile kosztowała by naprawa (bo zapewne gwarancja nie obejmuje takich uszkodzeń mechanicznych) oraz czy możecie mi polecić dobry i tani serwis w trójmieście?
Nie wiem też ile trwa taka naprawa,czy to coś skomplikowanego itd.
Dlatego wszelkie głosy, podpowiedzi i informacje w tej sprawie będą mile widziane.
Zależy mi też na czasie ponieważ pozostałam bez obiektywu.

Pozdrawiam.

p.s. Umieszczam to też tutaj - w dziale serwis, ponieważ może ktoś spoza trójmiasta coś poradzi.
Post też jest umieszczony na forum regionalnym.

zdyboo
13-01-2010, 14:43
Witam!

Jak nie znajdziesz nigdzie w Trójmieście serwisu, to skontaktuj się z serwisem z Krakowa na Czapskich, wygooglujesz sobie namiary. Mi tam naprawiali szkło Sigmy, było niedrogo, ale trochę naczekałem się, aby części sprowadzili.

marszull
13-01-2010, 18:51
Ewentualnie Adam Bieniek w Warszawie, zawsze przeze mnie polecany fachowiec. Namiary znajdziesz w necie i chyba nawet na forum. Jakby trzeba bylo pomoc z dostarczeniem/odebraniem to dawaj na PW.

Skibek
14-01-2010, 01:20
Proponuję kupić na Allekradno.pl takie cudo: http://www.allegro.pl/item880930562_mocowanie_obiektywu_bagnet_nikon_nik kor_18_xx_mm.html odkręcić trzy śrubki, zdjąć połamany bagnet (prawdopodobnie trzeba będzie też odkręcić 3-4 małe śrubki od wewnętrznego pierścienia, tak gdzie są styki) i założyć (przykręcić) nowy bagnet.
Roboty na jakieś... 10 minut. Nawet osoby, które są "małotechniczne" powinny sobie poradzić.

Slepy
14-01-2010, 22:56
Proponuję kupić na Allekradno.pl takie cudo: http://www.allegro.pl/item880930562_mocowanie_obiektywu_bagnet_nikon_nik kor_18_xx_mm.html .