PDA

Zobacz pełną wersję : TAMRON BBAR MULTI C 135/2.8 pytanie

adam.zajaczkowszki
30-12-2009, 13:30
Witam,
czy ktoś posiada obiektyw wymieniony w temacie?
Czy to szkoło z adaptallem do nikona będzie działało z d80? oczywiście zdaje sobie sprawę że tylko w M.
Ale jak wygląda sprawa ostrości itp? Może ktoś ma jakieś sample? W obiektywach manualnych jestem laikiem.
Ale z samyangiem 8mm sobie radzę... ;)

proszę o odpowiedź.
pozdrawiam
Adam.

adam.zajaczkowszki
02-01-2010, 23:07
i naprawdę nikt nie jest w stanie mi pomóc?
no szkoda, pozdrawiam.

prz3mo
02-01-2010, 23:13
To chyba rzadko spotykany obiektyw...Ja przynajmniej wcześniej o nim nie słyszałem :)

adam.zajaczkowszki
02-01-2010, 23:18
a jak zapne to do nikona d80 to poinno raczej w manualu wszystko działać?
cena niska więc chyba warto zaryzykować widząc sample z innych 135 z tym świtałem...

Darek72
03-01-2010, 04:48
Jak rozumiem ten Tamron to manual, więc na pewno łączysz go z korpusem przez tamronowski adapter typu adaptall - z d80 zostaje tylko manual bez pomiaru światła.

adam.zajaczkowszki
03-01-2010, 10:55
czyli tak jak z samyangiem. Będzie potwierdzenie ostrości kropką w wizjerze? przepraszam za takie pytania ale ze szkłami manualnymi zamierzam dopiero zaczać.
A jak wymienię puszkę na lepszą w przyszłości to i pomiar światła zyskam.

Shah
03-01-2010, 11:53
Będzie potwierdzenie ostrości kropką w wizjerze?
Tak

A jak wymienię puszkę na lepszą w przyszłości to i pomiar światła zyskam.
Od D200 w górę będzie pomiar światła z obiektywami manualnymi.

adam.zajaczkowszki
03-01-2010, 12:19
dzięki wielkie za odpowiedź.

Pozdrawiam.

prz3mo
03-01-2010, 14:39
Wiele osób sobie radzi bez pomiaru światła, powinieneś dać radę.
Można np. po zrobieniu zdjęcia podglądać histogram.

adam.zajaczkowszki
03-01-2010, 14:51
tak wiem z samyangiem daje rade, czasem strzele jedno dwa zdjęcia i na ich podstawie już parametry na 3 i kolejnych będe miał w miarę OK.

adam.zajaczkowszki
03-01-2010, 18:01