PDA

Zobacz pełną wersję : klasyka co wybrac...



Anonymous
28-03-2005, 16:42
sorki ze powtazam temat ktory byl wiele razy poruszany... zastanawiam si nad kupnem d70 lub 300D jestem amatorem i nie wiem kiedy bede mial kase na obiektyw nowy dlatego wolalbym d70 bo ma lepszy, zastanawia mnie jeszcze jedna sprawa a mianowicie niedoswietlanie jak z tym w koncu w d70 jest?? aha jeszcze jedno sensor d70 to ccd nie grzeje sie przy zdjeciach nocnych za szybko ??

Anonymous
28-03-2005, 16:44
jeszcze jedna rzecz w sumie bardzo wazna... mam narazie kase na 300D niestty na d70 jeszcze musialbym zaczekac...

c2h5oh
28-03-2005, 16:51
jesli masz miec d70 z jednym marnym szklem i to na dlugo albo 300d z jakas rozsadna optyka to bierz canona. Co do szumow cieplnych od elektroniki to faktycznie sa, ale widoczne przy czasach rzedu kilku-kilkunastu minut (utrudnienie dla astrofotografii, przy "standardowej" fotografii nocnej nie stanowia imho problemu)

Anonymous
28-03-2005, 16:58
Bralbym d70, ew. b. fajny 350D ;-).

JaW
28-03-2005, 18:52
jesli masz miec d70 z jednym marnym szklem
Kolega c2h5oh chyba cos wypił - KIT 18-17 to świetne szkło dla amatora, na pewno warte swoich pieniędzy i zostawiajace daleko z tyłu KIT-y Canonowe. Moim zdaniem warto dozbierac do D70 lub 350D (ale do Canona koniecznie jakis inny obiektyw, np Tamron 28-70), a szkoda sobie zawracac glowe 300D i jego ograniczeniami.

Anonymous
28-03-2005, 19:05
ale za dozbierane pieniadze moge kupic dodatkowe rzeczy obiektywy itp nawet mimo ich marnosci...sprawai ze bede mogl focic w wiekszej liczbie sytuacji...

kacperek
28-03-2005, 19:08
ale za dozbierane pieniadze moge kupic dodatkowe rzeczy obiektywy itp nawet mimo ich marnosci...sprawai ze bede mogl focic w wiekszej liczbie sytuacji...

To czego ty oczekujesz?? Ludzie ci mowia ze D70 to ty ze nie, wiec po co pytasz? Nie rozumiem cie troche.

JaW
28-03-2005, 19:09