PDA

Zobacz pełną wersję : W jakiej formie podac fotki ze slubu i czym to zrobic



leszeg
30-10-2006, 19:31
Mam przygotowac fotki ze sluby,maja byc na płycie.Fotki są , płyty sa i co dalej. Tak je zwalic ? i tyle czy moze jakas przezentacja? czy cóś. poradzcie cos .

Erie
30-10-2006, 20:12
nie jestem autorytetem jako fotograf, ale wypowiem się jako całkiem niedawno zaślubiony

zależy do czego - jeśli do wywoływania to wystarczą chyba DVD/ CD z JPGami
jeśli do pokazywania rodzinie/ znajomym to lepiej jakąś nieprzesadzoną prezentację

ja tak dostałem zdjęcia i byłem baaaaaaardzo zadowolony, zresztą i tak wszystkie odbitki robię u tego fotografa co robił zdjęcia ślubne, bo wiem że uzyskam tam najlepszą jakość i ogólnie czuję się fair wobec niego :)

pozdrówka
Erie

Niedzwiedz
31-10-2006, 09:48
ja oddalem cale 3 razy . fotki do odbitek (jpg) , prezentacja w PDF (np w PS robiona), acrobat readera, ja wiem ze ludki maja DVD (no ja wiem bo to sami znajomi u mnie) to robie im jeszcze prezentacje na DVD zeby w TV ogladali. a jak wiem ze maja internet to robie jeszcze male fotki 800x600 lub mniejsze do umieszczania w galeriach internetowych jakis gronach lub stronie wlasnej domowej,
moj kolega robi prezentacje z muzyka tez ladnie to idzie

leszeg
31-10-2006, 09:54
no ale w czym taka prezentacje .Pdf to tak dziwnie jakos jak instrukcja obsługi. Gdzie widziałem taki programik co robi albumik do przegladania ale juz mi to umkneło. Ja to sie młodych zapytam jak to widzą i tak bedzie najlepiej albo sie nie zapytam tylko dam pliki na płytce i moze takie internetowe tez bo to pestka do zrobienia w automacie. Tak sobie teraz siedze i kaluluje to to wcale biznes nie jest, za tyle godzin biegania a potem wpatrywania sie w monitor i takie tam. No ale niema co marudzic ,jak sie powiedziało A to trzeba i B.

wilus
31-10-2006, 16:39
Ja używam fajnego programiku co sie zwie Pro Show.